דלג לתוכן הראשי

גובה כסא בר

ככמעט בכל מטבח חדש שמקימים בבתים אפשר לראות גם אי אשר ממוקם במרכזו או באחת מפינותיו. לאי זה יש שתי מטרות, האחת היא דלפק עבור הארוחות המשפחתיות והשנייה היא משטח עבודה נוסף לנוחותם של כל בני הבית, כאשר כמה מהם נמצאים במטבח או כאשר מחלקים את המטלות למשטחים השונים לנוחות מקסימלית במהלך העשייה. ולכן בשביל שתוכלו לשבת בנוח על האי כסאות בר זה הפתרון המושלם עבור הישיבה על האי במטבח, אבל פני שאתם רצים לרכוש כסאות בר אתם צריכים לדעת מה הגובה שהכי יתאים לכסא בר ולאי. בשביל זה אנחנו בנאפולי הכנו לכם מדריך שלם המסביר על בחירה נכונה של כסאות בר עם גובה שהכי יתאים לכם.

 כסא בר מעוצב דגם מונקו צבע שחור

בחירה של כסאות בר

ברוב המקרים מעצב הפנים בוחן את האפשרויות היפהפיות של גובה כסא בר מהאופציות הקיימות של כסאות בר בתצוגה של נאפולי רהיטים ובהתאם לכמה פרמטרים הוא ממליץ ללקוחות מהם כסאות הבר האידאליים עבורם וזאת על פי כמה פרמטרים:

  • גוון שתואם את הצבע שנבחר לארונות המטבח כדי ליצור סינרגיה והרמוניה עיצובית.
  • לחלופין אפשר לבחור גוון אחר לחלוטין כדי ליצור קונטרס וכך המראה יהיה צבעוני וססגוני.
  • אפשר לבחור כמה כסאות בגוון זהה כמו לדוגמה לבן, או כסאות צבעוניים כמו ירקרק, צהוב תכלת וכו' אשר מעניקים אווירה מיוחדת בכל החלל.

מידות של כסא בר

כיוון שמידות הדלפק נעות בין 110-105 ס"מ ומידות השולחן הן בין 91-87 ס"מ, כדי ליצור נוחות אופטימלית לבני הבית מכוונים את גובה כסא בר ל66-60 ס"מ. אם מדובר בבית שיש בו ילדים קטנים, המגמה היא לקנות כסאות בר כך שגובה כסא בר יהיה נמוך יותר ב – 20 ס"מ.

כסא בר מעוצב דגם ליאן צבע אפור

חשיבה על אפשרויות כסאות בר

בהתאם לגילאים של בני הבית בוחנים אפשרויות שונות של נראות הכיסאות הנחוצים. אפשר לבחור כסאות בר שהמושב מחובר עם המשענת, כסאות בר בעלי מושב בלבד, סוגים שונים של משענות וגם אופציות מרשימות של רגלי הכיסאות.
נתון חשוב הוא חומר הגלם, לקוחות רבים מעדיפים לרכוש כיסאות למטבח שהם יציבים ועשויים מעץ, מתכת ופלסטיק איכותיים.

אם אתם בשלבי תכנון של המטבח וחושבים על האופציה המיטבית של כיסאות בר על פי גובה כסא בר הנכון עבורכם, ראו את שפע האפשרויות של נאפולי רהיטים ותמצאו את הכיסאות שיהיו המושלמים עבורכם. תוכלו לסמן את הבחירה ואת הכמות הנחוצה לכם והמשלוח יגיע לביתכם בפרק זמן קצר. המשלוחים שלנו מהירים ובחינם עם תשלום מאובטח על הכסאות בר.

מוזמנים להתקשם מהיצע של הכסאות בר שלנו:

חוק הגנת הצרכן
"ביטול עסקה בהתאם לתקנות הגנת הצרכן (ביטול עסקה), התשע"א-2010 וחוק הגנת הצרכן, התשמ"א-1981"