דלג לתוכן הראשי

התחדשו בריהוט לגן ולמרפסת 
קבלו קוד קופון של
5% הנחה נוספים!


על כל המוצרים בחנות!!!
הזינו קוד קופון בקופה:   CODE5

לקוחות ממליצים

ריהוט גן במחירי מבצע מיוחדים


ריהוט גן איכותי ויוקרתי במחירים ללא תחרות, היישר מהיבואן לצרכן!​

image alt
משלוח חינם עד הבית
על מוצרים נבחרים
 תשלום מאובטח באתר
עד 10 תשלומים ללא ריבית וללא הצמדה
image alt
נציג זמין לשאלות ומענה אישי שירות V.I.P לכל לקוח!

כסאות בר יוקרתיים
 

המטבח הוא מרכז העניינים בכל בית ובמיוחד אם מדובר בבתים גדולים שיש בהם כמה נפשות וגם אורחים שמגיעים לעיתים קרובות ולכן בני הבית עסוקים בהכנת מאכלים ומטעמים רבים עבורם.

בחירה של כסאות בר יוקרתיים


ההתאמה העיצובית של רבדי המטבח היא חשובה ביותר. הלקוחות מבצעים סיעור מוחות עם מעצב הפנים כדי ליצור שלמות עיצובית אשר מורכבת מארונות המטבח על פי נראותם והגוון שבו הם ייצבעו. כמו כן על מיקומו של הדלפק ועל החשיבה על הרמוניה עיצובית בסגנון שנבחר, כאשר כוללים גם את המראה הכללי של המטבח, עם אריחי הקרמיקה או פרקט PVC חדשני והמראה האקסקלוסיבי של אריחי הקרמיקה שיודבקו על קירות המטבח.
היתרון של מעצב הפנים הוא שהוא רואה בדמיונו כמה צעדים קדימה ולכן הוא יכול להמליץ על כסאות בר יוקרתיים שיהפכו כל מטבח לפנינת יופי, שהיא שונה מהנראות של מטבחים אחרים והיא מבדלת בית זה מבתים אחרים.
 

הדומיננטיות של כסאות בר יוקרתיים


כאשר מביטים על המראה של החלל כולו, יש אפשרות לבחור כסאות בר יוקרתיים של נאפולי ריהוט גינה שהם בגוון דומה לגוון של ארונות המטבח, או לחלופין אפשר לבחור גוונים אחרים שהם בולטים ולכן יעניקו אפקט עיצובי ייחודי ומרשים למטבח כולו. יש לקוחות שיעדיפו צבעים מובילים כמו לבן, שחור או אפור ואחרים שיעדיפו כסאות צבעוניים ודומיננטיים.

כסאות בר יוקרתיים בכל בית


כסאות בר יוקרתיים הם בעלי שני תפקידים, האחד הוא ליצור מראה יפהפה של המטבח כולו והשני הוא להעניק שימוש פרקטי לכל אחד מבני הבית. כאשר יש ילדים בבית המגמה היא לרכוש כסאות בר בעלי משענת שהיא עוטפת במעט הן מימין והן משמאל. כסאות בר אלו ייקבעו את מיקומם של הילדים וכך הם יכולים לשבת עליהם בנוחות ובבטחה מקסימלית. בבתים אחרים אפשר לקנות כסאות בר עם משענת או כאלו שיש בהם מושב בלבד.

אחת האופציות המעניינות של כסאות בר יוקרתיים היא רכישה של כסאות בעלי מוטות עץ יפהפיים ויציבים שאליהם מחובר המושב. מדובר במוטות שיוצרים מראה אלגנטי ויש בהם גם מיקום נוח להנחת הרגליים. לחלופין אפשר להזמין גם כסאות גבוהים שממוקמים על עמוד גבוה ויפהפה.

כסאות בר יוקרתיים מרופדים


יש אפשרות לרכוש כסאות בר יוקרתיים של נאפולי ריהוט גן שהם מרופדים בבדים בטיב מעולה, חלקים, נעימים למגע, בעלי הדפסים יפהפיים או טקסטורה מרשימה. להעדיף כסאות שמרופדים בעור בצבע אפור או שחור, או לחלופין לבחור כסאות גבוהים שהם מעץ ללא ריפוד כלל.

אם אתם מעוניינים לרכוש כסאות בר, יש לנו היצע גדול מאד ולבטח תמצאו את הכיסאות המרהיבים שהם הטובים ביותר עבורכם. סמנו את הבחירה ואנחנו נדאג ללוגיסטיקה עבורכם.

מוזמנים להתרשם ממגוון המוצרי ריהוט גן שלנו:

1. ריהוט גן במבצע
2. 
ריהוט גן ראטן
3. 
ריהוט גן אלומיניום
4. 
ריהוט גן במבוק
5. 
ספסלים לגינה
6.
ערסלים לגינה

חוק הגנת הצרכן
"ביטול עסקה בהתאם לתקנות הגנת הצרכן (ביטול עסקה), התשע"א-2010 וחוק הגנת הצרכן, התשמ"א-1981"