דלג לתוכן הראשי

התחדשו בריהוט לגן ולמרפסת 
קבלו קוד קופון של
5% הנחה נוספים!


על כל המוצרים בחנות!!!
הזינו קוד קופון בקופה:   CODE5

לקוחות ממליצים

ריהוט גן במחירי מבצע מיוחדים


ריהוט גן איכותי ויוקרתי במחירים ללא תחרות, היישר מהיבואן לצרכן!​

image alt
משלוח חינם עד הבית
על מוצרים נבחרים
 תשלום מאובטח באתר
עד 10 תשלומים ללא ריבית וללא הצמדה
image alt
נציג זמין לשאלות ומענה אישי שירות V.I.P לכל לקוח!

כסאות בר מעץ

אם החלטתם לעצב את חלל הבית שלכם או כל חלל אחר בסגנון ייחודי ורוצים ליצור אווירה של חמימות, הבחירה בכיסאות בר מעץ היא הבחירה המושלמת. כסאות בר מעוצבים מעץ יעניקו לחלל שלכם מראה יוקרתי וישדרג את מראה הכללי.

לפני שנים רבות כסאות בר היה ניתן לפגוש רק במקומות מאוד מסוימים כמו פאבים שכונתיים או ברים בעלי אופי שכונתי. עם השנים כאשר קמו מועדוני לילה ואולמות אירועים, אז היה ניתן לראות כסאות בר בחלקים מסוימים של החלל.

כעבור שנים כסאות בר נכנסו גם אלינו הביתה כחלק בלתי נפרד מעיצוב הבית ובמיוחד החללים של המטבח, פינות ישיבה מיוחדות, בחצרות וגינות. כסאות בר מעץ תופסים נישה מאוד מכובדת בעולם העיצוב, וגדולי המעצבים משתמשים בכיסאות בר מעץ כמעט בכל בית.

כסאות בר מעץ
 


כסא בר מעוצב דגם פריז צבע חום מעץ


  כסא בר מעוצב דגם פריז צבע בז מעץ

דגמי כסאות בר מעץ

בנאפולי ריהוט גן תוכלו למצוא מגוון רחב של כסאות בר מעץ במגוון דגמים וצבעים אשר יתאימו לכל חלל. בין הדגמים המובילים תוכלו להתרשם מכיסאות בר מעוצבים מיץ הבאים:

  • כיסא בר מעץ דגם "מרוקו" איכותי ובעיצוב מודרני. הכיסא עשוי מעץ איכותי ועמיד לאורך שנים.

  • כיסא בר דגם "מלבורן" בעיצוב מודרני וייחודי. הכיסא עשוי מעץ בשילוב עם  מושב רך ונעים, מצופה בד עור איכותי ומעניק מראה יוקרתי במיוחד.
  • כיסא בר דגם "סיאול" בעיצוב מודרני ועדכני לתקופה. הכיסא עשוי מעץ איכותי, בשילוב מושב בד במגוון צבעים לבחירה אדום, לבן שחור, אפור, שמנת, צהוב, ירוק, כתום, חום.
 כסא בר מעץ מעוצב דגם פאלמס צבע אפור

איך לבחור את הכיסא הנכון?

בחירה של כיסאות בר היא הליך אשר דורש תשומת לב לכמה פרמטרים מאוד חשובים כמו התאמה של הכיסאות לעיצוב הקיים של החלל, התאמה של גובה הכיסאות למשטח המוגבה, נוחות והאיכות של הכיסאות.

ראשית עליכם לבחור את הסגנון של הכיסאות וליצור שילוב בינם לבין שאר הרהיטים וחפצים אשר ישנם בחלל. תמדדו את הגובה של המשטח המוגבה ובהתאם לגובה תתאימו את הגובה של הכיסאות. ולפני שאתם מבצעים רכישה, תחושו את הכיסא אשר בחרתם, תשבו עליו ורק אחרי הבדיקה בצעו רכישה. תתחדשו!


מוזמנים להתרשם ממגוון הריהוט לבית שלנו:
1. 
ריהוט לבית
2. פינות אוכל לגינה
3. כיסאות בר מעוצבים
4. כסאות בר במבצע
5. ספסלים לגינה
6. מערכות ישיבה

חוק הגנת הצרכן
"ביטול עסקה בהתאם לתקנות הגנת הצרכן (ביטול עסקה), התשע"א-2010 וחוק הגנת הצרכן, התשמ"א-1981"