דלג לתוכן הראשי

התחדשו בריהוט לגן ולמרפסת 
קבלו קוד קופון של
5% הנחה נוספים!


על כל המוצרים בחנות!!!
הזינו קוד קופון בקופה:   CODE5

לקוחות ממליצים

ריהוט גן במחירי מבצע מיוחדים


ריהוט גן איכותי ויוקרתי במחירים ללא תחרות, היישר מהיבואן לצרכן!​

image alt
משלוח חינם עד הבית
על מוצרים נבחרים
 תשלום מאובטח באתר
עד 10 תשלומים ללא ריבית וללא הצמדה
image alt
נציג זמין לשאלות ומענה אישי שירות V.I.P לכל לקוח!

כסאות בר מתכווננים
 

עולם העיצוב של הבית והריהוט רק הולך ומשתפר עם השנים, וניתן לראות חידושים רבים לאורך התקופה. נישה של עיצוב הבית או הגינה תפסה מקום מרכזי בקרב מעצבים גדולים ובקרב אנשים פרטיים אשר מעוניינים ליצור אווירה ייחודית ומקורית, עיצוב מרהיב בחללים שונים או מקבלים השראה ממקומות רבים כמו רשתות חברתיות, מגזינים שונים ומעצבים.

בין החידושים האחרונים בתחום של כיסאות בר, ניתן לראות שדרוג נוח במיוחד אשר יכול לשפר את חיי יום יום של הרבה אנשים. והפיתוח הנוח הוא כיסאות בר מתכווננים.
בעזרת שינוי גובה של הכיסא, ניתן להתאים את הגובה בהתאם למשטח ישיבה ובהתאם אליכם באפן אישי. בנאפולי ניתן לרכוש מגוון של כיסאות בר מתכוונים.

כסא בר מתכוונן דגם קנזס צבע אפור

דגמים מובילים של כסאות בר מתכוננים


צוות נאפולי ריהוט גן משתדלים להביא לקהל לקוחותינו את המוצרים האיכותיים ביותר וברמת גימור גבוהה במיוחד. בין הדגמים המובילים והמומלצים על ידי קהל לקוחותינו, תוכלו להתרשם מכיסאות בר מתכווננים כמו למשל:
  • כיסא בר מעוצב בסגנון מודרני מדגם "בלגיה". הכיסא מרופד בבד דמוי עור איכותי במיוחד ומגיע בצבעים שחור יוקרתי, חום, ואפור.
  • כיסא בר מתכוונן מעוצב בסגנון חדשני מדגם " סטוק". כיסא בר מרופד ומצופה בבד דמוי עור איכותי המגיע בצבעים של שחור, אפור ולבן מרהיבים.
  • למראה מודרני ואלגנטי, תוכלו לבחור בכיסא מתכוונן מדגם " קנזס" המגיע בכמה צבעים יוקרתיים ומצופה בבד דמוי עור יוקרתי ואיכותי במיוחד.
כסא בר מתכוונן דגם סטוק צבע דמוי עור אפור

מהם היתרונות בכיסאות בר מתכווננים?

  • אחד היתרונות המרכזיים של כסאות בר מתכווננים הוא שתוכלו לשלוט באופן מוחלט על הגובה של הכיסא ולהתאים אותו אליכם באופן מושלם ובהתאם לגובה של הדלפק או של הבר.
  • כיסאות בר גם חוסכים במקום בחלל, בזכות הכוונון של הכיסא, תוכלו להנמיך את המושב ולהכניס את הכיסא מתחת לדלפק או מתחת לבר.
  • כיסאות בר מאוד נוחים לשימוש וגם מיוצרים מחומרי גלם מאוד איכותיים וחזקים.
כסא בר מתכוונן דגם קנזס צבע שחור
אם עדיין לא מצאתם את הכיסא המתאים ביותר עבורכם, צוות נאפולי ריהוט גן עומד לשירותכם וישמחו לכוון אתכם לעבר רכישה חכמה והנכונה ביותר עבורכם.                               

מוזמנים להתרשם ממגוון כסאות בר שלנו:

1. כסאות בר במבצע
2.
כסאות בר מרופדים
3. 
כסאות בר יוקרתיים
4. 
כסאות בר מעץ


חוק הגנת הצרכן
"ביטול עסקה בהתאם לתקנות הגנת הצרכן (ביטול עסקה), התשע"א-2010 וחוק הגנת הצרכן, התשמ"א-1981"