דלג לתוכן הראשי

התחדשו בריהוט לגן ולמרפסת 
קבלו קוד קופון של
5% הנחה נוספים!


על כל המוצרים בחנות!!!
הזינו קוד קופון בקופה:   CODE5

לקוחות ממליצים

ריהוט גן במחירי מבצע מיוחדים


ריהוט גן איכותי ויוקרתי במחירים ללא תחרות, היישר מהיבואן לצרכן!​

image alt
משלוח חינם עד הבית
על מוצרים נבחרים
 תשלום מאובטח באתר
עד 10 תשלומים ללא ריבית וללא הצמדה
image alt
נציג זמין לשאלות ומענה אישי שירות V.I.P לכל לקוח!

מיטות רביצה לגינה
 

בעלי הנכסים שכוללים גינה, משקיעים משאבים רבים בטיפוח הגינה אשר מזמן הפכה להיות חלק דומיננטי מאוד מתרבות הפנאי והאירוח של חיינו המודרניים. אבזור נכון, הנגשת המרחב החיצוני והתאמתו לצורכנו מאפשרת לנו ליהנות ממרחב נוסף לשהייה ואפילו מאירוח, באוויר הפתוח.

מגוון אופציות של מיטות רביצה


ההתפתחות בתחום רהיטי החוץ של נאפולי ריהוט לגינה, הביאה עמה מגוון עשיר של פתרונות ישיבה, רביצה ואירוח בחללים מעוצבים ומפנקים במיוחד, ביניהם, גם מיטת רביצה לגינה, הנחשבת לאחד מרהיטי החוץ המפנקים השייכים לג'אנר היוקרתי של תרבות הלייף סטייל. מיטת רביצה יודעת להעניק לנו פינת חלומות נינוחה, מרגיעה ומזמינה. גינה מעוצבת ומאובזרת במיטת רביצה מעניקה לבית מרחב נוסף נעים ומתאים לאתנחתא אישית בסוף יום עבודה. היא מאפשרת השתרעות ומעניקה תחושה נעימה של שלווה.

איך לקנות מיטות רביצה לגינה שהיא אופטימלית?


כמו כול רהיט חוץ, גם מיטת רביצה אפשר לרכוש בכמה גדלים, צורות שונות וגם מחומרי גלם משתנים. בנאפולי ריהוט גינה מבינים ויודעים להעריך את המרחב החיצוני כחלק בלתי נפרד מהבית ואת היתרונות שהוא מביא אתו ולכן, אנו מציעים מגוון עצום של רהיטים המתאימים לתנאי חוץ הכוללים גם מגוון עשיר של מיטות רביצה מפנקות במיוחד.

מיטות רביצה לחצר


מיטת רביצה לגינה היא בדרך כלל היא רהיט גדול אשר תופס מקום משמעותי ונכבד. בבואנו להתאים את מיטת הרביצה לגינה עלינו להתחשב בגודל הגינה והמרחב שבו היא תהיה ממוקמת ולוודא שאנחנו ממקמים את הרהיט בסביבה מרווחת ונוחה המתאימה פיזית לרהיט כדי שלא תהיה חסימה במעבר לצד מיטה זו.

גם החומר ממנו עשויה מיטת הרביצה חשוב, כיוון שהוא אמור להיות מותאם בתכונותיו לפגעי מזג האוויר המשתנים . למשל, מיטת רביצה באזור גיאוגרפי שהוא בקרבת ים צריכה להיות מחומר גלם אשר ידע להתמודד עם לחות מוגברת ומליחות באוויר. מיטת רביצה לגינה אשר ממוקמת בשמש ישירה ומשמעותית רצוי שתהיה מחומר גלם אשר יצליח לשרוד בשמש הקופחת בישראל.

אנחנו בנאפולי ריהוט גינה נשמח להעניק את השירות המקצועי שיעזור לכם לרכוש את מיטת הרביצה המתאימה ביותר עבורכם, אשר תשמש אתכם לשנים רבות. אתם מוזמנים להתרשם מההיצע הנרחב כדי שתקבלו החלטה על רכישת מיטת רביצה לגינה מתוך המבחר העשיר והמגוון הקיים וכך תוכלו לרכוש מיטה אחת או כמה מיטות, שימוקמו בגינה או סביב בריכת השחייה כדי שכל אחד מבני הבית ייהנה מהפינוק האמיתי.
 
מוזמנים להתרשם ממגוון המוצרי ריהוט גן שלנו:

1. ריהוט גן במבצע
2. 
ריהוט גן ראטן
3. 
ריהוט גן אלומיניום
4. 
ריהוט גן במבוק
5. 
ספסלים לגינה
6.
ערסלים לגינה

חוק הגנת הצרכן
"ביטול עסקה בהתאם לתקנות הגנת הצרכן (ביטול עסקה), התשע"א-2010 וחוק הגנת הצרכן, התשמ"א-1981"