דלג לתוכן הראשי

ניקוי ריהוט גן

ריהוט גן משמש את בני הבית ואת האורחים במשך ימים רבים ולכן חשוב לשמור עליהם ולבצע את פעולות התחזוקה השוטפות וכך ליהנות מהמוצרים האיכותיים של נאפולי רהיטים לאורך שנים רבות.

ניקוי רהיטי גן על פי מרכיביהם

כיוון שבחצרות הבתים ובגינות יש רהיטי גן שונים אשר מיוצרים מחומרי גלם שונים, יש להתייחס בדרך שונה לנושא ניקוי ריהוט גן לכל סוג של חומר, כדי לבצע את הפעולות המתאימות ביותר לכל אחד מהחומרים.

ניקוי של רהיטי פלסטיק

  • שטיפה באמצעות צינור מים או מטלית לחה של הכיסא כולו כולל המושב והרגליים שלו.
  • שטיפה מוקפדת באמצעות סבון ומים, או לחלופין באמצעות תמהיל של מים עם חצי כוס סודה לשתייה או חצי כוס חומץ.

בדרך זו אפשר לראות לאחר פרק זמן קצר את ההבדלים העצומים בין הנראות הישנה לנראות החדשה של כל אחד מהרהיטים לאחר ניקוי ריהוט גן ממוקד.

 שולחן לגינה ולמרפסת

ניקוי של רהיטי מתכת

ניקוי ריהוט גן אשר עשוי ממתכת הוא אקוטי כיוון שהמטרה היא שלא יצטברו עליו כמויות של חלודה. המוצרים של נאפולי רהיטים הם רהיטי מתכת איכותיים אל חלד ולכן הפעולות שיש לבצע כוללות שימוש בנוזל ניקוי נורמטיבי על גבי מטלית לחה והימנעות משימוש בחומרי ניקוי אגרסיביים כמו אקונומיקה. לאחר שעוברים על פני השטח כמה וכמה פעמים, אפשר ליהנות מכיסאות נקיים שכיף לשבת עליהם.

ניקוי של ריהוט גן מראטן

המומחים של נאפולי רהיטים ממליצים על ניקוי רהיטי ראטן באמצעות מטלית לחה, ניקוי מאסיבי במברשת דקיקה בין החריצים והמעברים ולאחר מכן ייבוש ממושך של הפריטים השונים וזאת לפני שהם חוזרים לשימוש.

מערכת ישיבה לגינה ולמרפסת אלומיניום 4 חלקים דגם מרקש צבע שמפניה

ניקוי ריפוד של ספות וכורסאות

ברוב הגינות קיים ריהוט גן הכולל כורסאות וספות שעליהן יש כריות מרופדות. היצע הבדים הוא נרחב וברוב המקרים יש אפשרות לנקות אותם באופן מיטבי וכך ליהנות מריהוט מפנק , נקי ונעים.

יש כמה דרכים לניקוי הריפוד

  1. יש כריות ומושבים שלריפוד שלהם קיים רוכסן ולכן פותחים אותו ומכבסים במכונת הכביסה את הריפודים על פי ההנחיות של היצרן או המשווק.
  2. יש חומרי ניקוי ייעודיים לספות ולכן אפשר להתיז את תכולתם על הריפוד ולנקות את הריפוד לאחר מכן מכל השאריות של המזון וגם מהאבק.
  3.  כאשר יש כתמים מהותיים ורבים וגם כאשר לאורך זמן רב הלקוחות לא ניקו את הספות שלהם, כדאי לפנות לגורם מקצועי שמתמקצע בנושא ניקוי ספות ולהזמין אותו לפרויקט ניקוי ריהוט גן. הליך זה מתבצע באמצעות חומרי ניקוי איכותיים ביותר המותאמים לסוג הריפוד. אנשי המקצוע מביאים לביתו של הלקוח מכשיר שמסנן את המים ובדרך זו הוא מנקז את המים המלוכלכים ומבצע ניקוי ריהוט גן באמצעות מים נקיים וחומרי ניקיון.

לאחר ביצוע הניקיון באחת הדרכים הללו בהתאם לחומרי הגלם, אפשר לראות הבדל מהותי בנראות של רהיטי הגן. כדי לשמור עליהם מומלץ לדאוג לאחסון איכותי בחודשים שבהם כמעט אין שימוש ברהיטי הגן. יש היום פתרונות מעולים כמו כיסויים מחומרים ייחודיים, או לחלופין אחסון במחסנים. ככל שתהיה הקפדה על אי חשיפה לגשמים וללחות, כך אפשר יהיה ליהנות מהרהיטים לאחר ביצוע ניקוי ריהוט גן באופן מאסיבי.

כאשר רוכשים פריטים של נאפולי רהיטים חושבים מראש על נושא ניקוי ריהוט גן ולכן המגמה היא לרכוש רהיטים העשויים מחומרי גלם מובילים כמו פלסטיק, ראטן ומתכת. כאשר מבצעים תחזוקה באופן שוטף, אפשר ליהנות מהרהיטים האיכותיים האלו לפרקי זמן ארוכים. אצלנו בנאפולי תוכלו למצוא מגוון דגמים הכי איכותיים של ריהוט גן במחירים הכי משתלמים עם תשלום מאובטח ומשלוח חינם עד פתח הבית שלכם.
 

חוק הגנת הצרכן
"ביטול עסקה בהתאם לתקנות הגנת הצרכן (ביטול עסקה), התשע"א-2010 וחוק הגנת הצרכן, התשמ"א-1981"