דלג לתוכן הראשי

התחדשו בריהוט לגן ולמרפסת 
קבלו קוד קופון של
5% הנחה נוספים!


על כל המוצרים בחנות!!!
הזינו קוד קופון בקופה:   CODE5

לקוחות ממליצים

ריהוט גן במחירי מבצע מיוחדים


ריהוט גן איכותי ויוקרתי במחירים ללא תחרות, היישר מהיבואן לצרכן!​

image alt
משלוח חינם עד הבית
על מוצרים נבחרים
 תשלום מאובטח באתר
עד 10 תשלומים ללא ריבית וללא הצמדה
image alt
נציג זמין לשאלות ומענה אישי שירות V.I.P לכל לקוח!

סט ישיבה לגינה
 

במדינתנו שטופת השמש הגינה הפכה לחלק בלתי נפרד מהבית. במשך חודשים רבים אנחנו זוכים לתנאי מזג אוויר אשר מאפשרים לנו ליהנות משהייה מהרגעות, ומאירוח במרחב החיצוני של ביתנו.
אנחנו מבינים שסט ישיבה לגינה איכותי ונוח המתאים לתנאי הגינה יכול לשדרג את חווית השהיה בחוץ. בזכות מבחר עשיר במיוחד וקולקציה מגוונת של ריהוט לגינה אנחנו מאפשרים לכול אחד להגשים את פנטזיית העיצוב שלו בדגמים בלעדיים של נאפולי ריהוט גינה.
 

איך לבחור סט ישיבה לגינה?


תהליך בחירת סט ישיבה לגינה שהוא המתאים ביותר, הוא חשוב והכרחי. השוק רווי ומשופע בהיצע לכול צורך ואנו נדרשים להביא בחשבון מכלול מרכיבים רחב ולבחון את הנתונים העומדים לרשותנו בקפידה, מאחר שישנם סוגים שונים של ריהוט המתאים לגינה, מחומרי גלם שונים, בגדלים שונים, עם ריפוד, בלי ריפוד, בעלי צורה ועיצוב שונים ובעלי תכונות ומאפיינים המתאימים לצרכים שונים.
  • גודל - בחירה נכונה של רהיטי גינה חייבת להביא בחשבון את גודל המרחב העומד לרשותנו ותהיה כזאת אשר תנצל את שטח הגינה בצורה מקסימלית.
  • האם נרצה סט ישיבה לגינה עם ריפוד או בלי ריפוד? זו שאלה המעסיקה הרבה קונים. בדרך כלל ישיבה על ריפוד מכילה ומפנקת יותר, מאשר ישיבה ישירה על חומר גלם קשיח. מצד אחד ריפוד תורם מאוד לנוחות ומצד שני ריפוד דורש התאמה לתנאי חוץ ותחזוקה.
  • חומר הגלם - ממנו עשוי הסט ישיבה לגינה צריך להתאים בעמידותו לתנאי מזג האוויר באזור ולתנאי החוץ המשתנים. כך למשל בסביבת ים ולחות מוגברת רצוי לבחור סט ישיבה לגינה העמיד למלח ורטיבות כמו ראטן סינטטי, או אלומיניום אל חלד.
     

סט ישיבה גינה מראטן סינטטי


סט מראטן סינטטי ייתן לכם שקט לשנים ארוכות של נוחות, איכות וסטייל. לאופציה זו יש עמידות גבוהה בפני תנאי מזג האוויר המשתנים, כיוון שהוא עשוי מתרכובת פלסטיק עמידה יותר מראטן אמיתי המופק מצמחים .


סט ישיבה גינה מאלומיניום


אחד היתרונות המשמעותיים של סט ריהוט גינה מאלומיניום הוא עמידותו הגבוהה של חומר גלם זה בפני חלודה וקורוזיה מה שהופך אותו לחומר הגלם האידיאלי ביותר לריהוט חוץ.
אצלנו בנאפולי ריהוט גינה תוכלו לבחור סט ריהוט גינה מאלומיניום או מראטן סינטטי ומעוד מגוון רחב של חומרי גלם איכותיים. ראו את ההיצע הגדול של האפשרויות וסמנו את האופציה המיטבית עבורכם ואנחנו נדאג לכך שהמשלוח יגיע בהקדם לגינה היפהפייה שלכם.
 
מוזמנים להתרשם ממגוון המוצרי ריהוט גן שלנו:

1. ריהוט גן במבצע
2. 
ריהוט גן ראטן
3. 
ריהוט גן אלומיניום
4. 
ריהוט גן במבוק
5. 
ספסלים לגינה
6.
ערסלים לגינה

חוק הגנת הצרכן
"ביטול עסקה בהתאם לתקנות הגנת הצרכן (ביטול עסקה), התשע"א-2010 וחוק הגנת הצרכן, התשמ"א-1981"