דלג לתוכן הראשי

התחדשו בריהוט לגן ולמרפסת 
קבלו קוד קופון של
5% הנחה נוספים!


על כל המוצרים בחנות!!!
הזינו קוד קופון בקופה:   CODE5

לקוחות ממליצים

ריהוט גן במחירי מבצע מיוחדים


ריהוט גן איכותי ויוקרתי במחירים ללא תחרות, היישר מהיבואן לצרכן!​

image alt
משלוח חינם עד הבית
על מוצרים נבחרים
 תשלום מאובטח באתר
עד 10 תשלומים ללא ריבית וללא הצמדה
image alt
נציג זמין לשאלות ומענה אישי שירות V.I.P לכל לקוח!

פינות ישיבה מעוצבות לגינה

בשנים האחרונות אפשר לראות שיותר ויותר אנשים מבקשים לעצמם את האפשרות ליהנות מהמרחב החיצוני בגינה או במרפסת הביתית, אשר מזמן הפכו להיות חלק בלתי נפרד מהבית. אורח החיים המודרני והאינטנסיבי שלנו גובה מאתנו קצב חיים תובעני והחצר המטופחת מאפשרת הירגעות ושקט הפכה למבוקשת מאוד, ולדרישה סטנדרטית עבור כל בית.

פינת ישיבה לגינה
 

אומנם זהו חלל חיצוני, אבל התפתחותה ההולכת וצומחת של תרבות השהיה והאירוח בגינה, הביאה עמה עושר מגוון מאוד של ריהוט המותאם לתנאי חוץ, בכל תקציב אפשר לרכוש ריהוט חוץ מעוצב, אקסקלוסיבי ומונגש לשהייה נוחה, ולאירוח במרחב החיצוני ממש כמו בסלון הביתי. בעונות מסוימות במהלך השנה, החצר הופכת להיות מוקד שבו שוהים יותר ואף מארחים. בנאפולי ריהוט גינה אפשר להתרשם ממגוון עצום של פינות ישיבה בכול הגדלים, הצורות, וחומרי הגלם השונים.

היתרונות של פינת ישיבה מעוצבת לגינה


פינת ישיבה מעוצבת לגינה בהחלט תורמת ועוזרת לנו לשדרג את איכות חיינו. היא מאפשרת לנו לנצל טוב יותר וביעילות מקסימלית את המרחב העומד לרשותנו, ובכך להפוך כול פינה במרפסת, או בגינה הביתית שלנו למקום מפנק ואטרקטיבי לשהייה ואירוח ולחלק משמעותי מתרבות לייף סטייל נוחה. היתרונות של פינת ישיבה מעוצבת לגינה טמונים ביכולת לספק לנו גם מענה עיצובי וגם פונקציונאליות מרבית. היא עוזרת לנו להפריד ולהגדיר את אזורי החוץ שלנו באופן המתאים והנוח ביותר לצורכנו, והיא יכולה להיות כתוספת מקום נוחה ביותר, ומפנקת במיוחד, לשהייה ולאירוח בכול בית.


מגוון גדלים והרכבים של פינות ישיבה מעוצבות לחצר


ההיצע של ריהוט חוץ קיים במגוון גדלים ומיוצר מסוגים שונים של חומרי גלם:
  • עץ טבעי הוא חומר איכותי ומרשים אשר משתלב היטב בחללים חיצוניים כמו גינה והוא בהחלט בחירה מוצלחת למי שרוצה לשלב בין איכות לסגנון.
  • אלומיניום הוא חומר מצוין איכותי ועמיד ביותר אשר ממנו מייצרים ריהוט חוץ איכותי שאינו מחליד ולכן הוא מתאים למערכות ישיבה אשר חשופות לפגעי מזג האוויר.
  • ראטן הוא אחד החומרים הפופולאריים ביותר. הוא בעל תכונות גמישות אשר יוצרים מראה טבעי. בדומה לראטן קיים גם הראטן הסינטטי שהוא דמוי ראטן והוא תחליף ראוי ביותר.
נאפולי ריהוט גינה מציעה ללקוחות מבחר גדול במיוחד של כל הסוגים של ריהוטי החוץ. זהו מענה מקצועי ומדויק לכל אחד מהלקוחות. לכם נותר לסמן ולקנות פינת ישיבה מעוצבת לגינה כדי שתיהנו מאיכות ברמה גבוהה ביותר.
 
מוזמנים להתרשם ממגוון המוצרי ריהוט גן שלנו:

1. ריהוט גן במבצע
2. 
ריהוט גן ראטן
3. 
ריהוט גן אלומיניום
4. 
ריהוט גן במבוק
5. 
ספסלים לגינה
6.
ערסלים לגינה

חוק הגנת הצרכן
"ביטול עסקה בהתאם לתקנות הגנת הצרכן (ביטול עסקה), התשע"א-2010 וחוק הגנת הצרכן, התשמ"א-1981"