דלג לתוכן הראשי

התחדשו בריהוט לגן ולמרפסת 
קבלו קוד קופון של
5% הנחה נוספים!


על כל המוצרים בחנות!!!
הזינו קוד קופון בקופה:   CODE5

לקוחות ממליצים

ריהוט גן במחירי מבצע מיוחדים


ריהוט גן איכותי ויוקרתי במחירים ללא תחרות, היישר מהיבואן לצרכן!​

image alt
משלוח חינם עד הבית
על מוצרים נבחרים
 תשלום מאובטח באתר
עד 10 תשלומים ללא ריבית וללא הצמדה
image alt
נציג זמין לשאלות ומענה אישי שירות V.I.P לכל לקוח!

פינות ישיבה לחצר
 

לכל מי שיש לו חצר משלו היא הופכת באופן אוטומטי לפנינה של הבית. חצר היא תמיד תהפוך למקום אטרקטיבי עבור כל בני הבית כולל בני הבית הקטנטנים ביותר וחברים על 4. בכדי להפוך את החצר שלכם למדהימה ומתאימה לצרכים שלכם, מומלץ לשלב רהיטי גינה מיועדים לתנאי חוץ, מוצרי הצללה במידת הצורך ואקססוריז אשר ישלימו את המראה הכללי של החצר שלכם כמו תאורה דשה סינטטי, גרילים ועוד.

אז איך יוצרים פינת ישיבה נוחה וגם מתאימה למזג האוויר המשתנה? איך בוחרים נכון בפינת ישיבה לחצר? את כל השאלות האלה תוכלו לשאול את הצוות המנוסה שלנו בעיצוב חצרות וגינות ולקבל הכוונה מדויקת בהתאם לצרכים האישיים שלכם בנאפולי רהיטי גן.

איזה דגמים של פינות ישיבה לחצר ניתן למצוא אצלנו?


באופן טבעי לכל חצר יהיה את האופי הייחודי משלה ובעלת צרכים אישיים שונים. בנאפולי רהיטי ניתן למצוא מגוון רחב של פתרונות ישיבה כמו למשל:
  • פינת ישיבה לחצר מדגם "מיאמי" מאלומיניום אל חלד איכותית ועמידה בצבע אפור פחם. פינת ישיבה נעימה ונוחה, כריות ישיבה וכריות גב עשויות מבד דוחה מים. פינת ישיבה מושלמת עבור משפחות עם ילדים.
  • פינת ישיבה יוקרתית ומרשימה  מדגם "ניו יורק" בגווני אפור פחם. פינת ישיבה בעלת 5 חלקי ספה אשר מתחברים לספה פינתית (ניתן לסדר בהתאמה אישית)
  • לאוהבי סטייל טרופי ניתן להתרשם מפינת ישיבה מרשימה מאוד לחצר מדגם "פוקט" עשויה מבמבוק ומגיעה ב-4 חלקים וכריות בצבע לבן.

מהם היתרונות בפינת ישיבה לחצר?
 

היתרון המרכזי בפינת ישיבה לחצר הוא שאתם סוף סוף יכולים לארח את האהובים שלכם אצלכם בחצר וליהנות מכל הפלוסים של החצר.למשפחות אשר יש להם ילדים קטנים, חצר מושלמת עבורם וניתן להשתולל בכיף ולהשפריץ מים בלי לפחד שילכלכו את הבית כולו.

גם למי שיש חבר על 4 החצר יכולה להתאים באופן אידיאלי עבורו ולספק לו צרכים אשר הוא זקוק להם כמו מרחב, ומקום לרוץ בו בלי לפחד שהוא ירוץ למקום הלא רצוי.

לכל מי שיש בבעלותו חצר בפתח הבית היא הופכת למקום די מרכזי של הבית במיוחד בימים שטופי שמש, לכן הבילוי בה הופך למאוד נעים עבור כל בני הבית בעזרת רהיטי גינה משלימים. בנאפולי רהיטי גינה תמצאו מגוון רחב של פתרונות ישיבה והצללה, פינות אוכל ערסלים ונדנדות, טאבונים וגרילים לאוהבי אירוח טעים ומסוגנן, כיסויים ועוד ופריטים משלימים נוספים לחצר שלכם.

מוזמנים להתרשם ממגוון המוצרי ריהוט גן שלנו:

1. ריהוט גן במבצע
2. 
ריהוט גן ראטן
3. 
ריהוט גן אלומיניום
4. 
ריהוט גן במבוק
5. 
ספסלים לגינה
6.
ערסלים לגינה

חוק הגנת הצרכן
"ביטול עסקה בהתאם לתקנות הגנת הצרכן (ביטול עסקה), התשע"א-2010 וחוק הגנת הצרכן, התשמ"א-1981"