דלג לתוכן הראשי

לקוחות ממליצים

ריהוט גן במחירי מבצע מיוחדים


ריהוט גן איכותי ויוקרתי במחירים ללא תחרות, היישר מהיבואן לצרכן!​

image alt
משלוח חינם עד הבית
על מוצרים נבחרים
 תשלום מאובטח באתר
עד 10 תשלומים ללא ריבית וללא הצמדה
image alt
נציג זמין לשאלות ומענה אישי שירות V.I.P לכל לקוח!

ריהוט גן באשדוד

הגיע הזמן לרכוש ריהוט גן חדש? הגעת למקום הנכון, ריהוט גן באשדוד מבית נאפולי ריהוט גינה יעזור לכם להפוך את החצר או המרפסת שלכם לחלל חלומי. 
 

ריהוט גן עמיד ואיכותי

 כל רהיטי הגן המוצעים אצלנו עשויים מחומרים בטיב מעולה דוגמת במבוק, ראטן, אלומיניום, ועץ, העמידים בפני שמש וגשם. אנו מקפידים לשווק רק פריטים איכותיים ברמת גימור גבוהה, כדי שתוכלו לרהט את המרחבים החיצוניים של הבית באותה חופשיות שריהטתם את פנים הבית. פריטים המיועדים לישיבה בחוץ, מיוצרים מחומרים ייעודיים כדי לאפשר ניקוי מהיר, על פי סוג החומר והמשטח, או באמצעות כיסויים הניתנים להסרה ולכיבוס.
 

ריהוט מעוצב ויפהפה

 כמו האיכות, גם העיצוב אצלנו הוא ללא פשרות כי אין סיבה שתצטרכו להתפשר על הסגנון והטעם שלכם, עם ריהוט גן באשדוד תוכלו לעצב את החצר והמרפסת בשלל אופציות שיבדלו את נראות החצר שלכם מהחצרות של השכנים שלכם.
האופציות כוללות מבחר גדול של דגמים ושל צבעים וכך תוכלו לבחור ריהוט גן באשדוד שיראה יפהפה ומושקע, ויעשה לכם חשק לבלות יותר זמן איכות בחוץ.
 

נוחות מקסימלית של ריהוט גן באשדוד
 

 ההיצע שלנו כולל:
  • ספות - ספות פינתיות, כורסאות רביצה, כסאות נוח, כסאות שיזוף, ספות סטנדרטיות שמתאימות לכל גינה.
  • שולחנות - יש שלושה סוגים עיקריים של שולחנות: שולחנות צד, שולחנות סלון, ושולחנות אוכל. ברכישת שולחן לחצר חשוב לשים לב שהוא עשוי מחומר שמתאים לצרכים שלכם. למשל, זכוכית עשויה להיות חומר עדין מדי לבתים מסוימים, ולעומת זאת חומרים כמו עץ עשויים להיות מאסיביים בחצר או במרפסת שהם בגודל קטן יחסית.
  • מדפים - בין שתבחרו במדפים פתוחים או ארונית סגורה, חלל אחסון הוא מרכיב חשוב בכל חצר ומרפסת. ארונית סגורה יכולה לשמש שולחן צד מאולתר.
  • הצללה - וודאו כי פתרון ההצללה שתבחרו מותאם לגודל ולשימוש של המרחב שלכם.
 

חשיבה על פריט של ריהוט לגן

 אנו מודעים לעובדה שלקוחות אינם רוכשים ריהוט גן באשדוד לעיתים תכופות, אלא אחת לכמה שנים או כאשר עוברים דירה. זו הסיבה שאנו מקפידים מאד להעניק ללקוחות מבחר גדול של דגמים בטרנדים שונים, כדי שתהיה התאמה מיטבית לגינה וגם שתהיה סינרגיה בין עיצוב הפנים לעיצוב החוץ.
 
כעת נותר לכם רק לבחור מתוך ההיצע של נאפולי ריהוט גינה את האופציות שנראות לכם המתאימות ביותר, סמנו את הכמות, שלמו ואנחנו נדאג למשלוח מהיר עד פתח ביתכם.

מוזמנים להתרשם ממגוון המוצרי ריהוט גן שלנו:

1. ריהוט גן במבצע
2. 
ריהוט גן ראטן
3. 
ריהוט גן אלומיניום
4. 
ריהוט גן במבוק
5. 
ספסלים לגינה
6.
ערסלים לגינה

חוק הגנת הצרכן
"ביטול עסקה בהתאם לתקנות הגנת הצרכן (ביטול עסקה), התשע"א-2010 וחוק הגנת הצרכן, התשמ"א-1981"