דלג לתוכן הראשי

לקוחות ממליצים

ריהוט גן במחירי מבצע מיוחדים


ריהוט גן איכותי ויוקרתי במחירים ללא תחרות, היישר מהיבואן לצרכן!​

image alt
משלוח חינם עד הבית
על מוצרים נבחרים
 תשלום מאובטח באתר
עד 10 תשלומים ללא ריבית וללא הצמדה
image alt
נציג זמין לשאלות ומענה אישי שירות V.I.P לכל לקוח!

ריהוט גן בבאר יעקב
 

הגינה או המרפסת הענקית היא חלום של לקוחות רבים וכאשר הם סוף סוף מקבלים את המפתח לדירת הגן, לפנטהאוז או לבית הפרטי החדש, אחד הדברים הראשונים שהם מעוניינים לרכוש הוא ריהוט גן בבאר יעקב, כיוון שחשוב להם לראות את המרחב שיש בו כבר ריהוט והוא מוכן לישיבה נינוחה ולאירוח של בני המשפחה והחברים.

התלבטויות לגבי ריהוט גן בבאר יעקב

לאור שלל הדגמים היפהפיים של ריהוט גן בבאר יעקב מאד קשה לקבל החלטות ולכן הלקוחות בוחנים את כל האפשרויות כדי להעניק אופי מיוחד לגינה שלהם. עבור רבים מהם זו התגשמות של חלום ולכן חשוב להם שמרחב האירוח בתוך המרפסת או הגינה יהיה רחב ככל האפשר, שהריהוט לא ייצור מקום שהוא צפוף ואפשר יהיה לעבור ממקום למקום בנוחות מקסימלית.

הצרכים והרצונות של כל משפחה הם שונים אבל הקווים המשותפים הם ספות נוחות בעלות מושבים רכים שאפשר גם לכבס את המעטפת שלהם בעת הצורך. זהו פתרון אידאלי לאור העובדה שהילדים והמבוגרים נמצאים שעות רבות בחוץ, אוכלים ושותים ולכן לא אחת נוצרים כתמים. לאחר הכביסה הריפוד של ריהוט גן בבאר יעקב נראה כמו חדש ולכן התחושה היא נפלאה.

בחירה של פינות אירוח לחצר

אפשר לבחור פינות אירוח קטנות וקלילות שיש בהן שני כיסאות ושולחן, זו פינת קפה נפלאה ואפשר ליהנות בה מכל לגימה של קפה על הבוקר או בבריזה של שעות בין הערביים. אפשר גם לבחור ריהוט גן בבאר יעקב אשר יש בו שולחן ארוך או מרובע המותאם לארוחות עם בני משפחה או חברים. קונים גם כיסאות מאסיביים שנוח לשבת עליהם פרקי זמן ארוכים ובכך פותרים בעיה של אירוח והטעמים של המאכלים המוגשים מחוץ לבית, הם משובחים הרבה יותר.

פינוקים בגינה הביתית

ריהוט גן בבאר יעקב כולל גם פריטים מיוחדים כמו ערסל נייח המונח על המרצפות ומאפשר תנודות כיפיות, או לחלופין ערסל תלוי שאפשר לשכב בתוכו ולשכוח מכל העולם. כמו כן נדנדה נהדר שמתקינים אותה מתחת לפרגולה וזו הזדמנות נהדרת לשבת עליה וליהנות משעה של איכות עם בן הזוג, או עם חברה טובה.

נשאר לכם רק לבחור אם תרצו רהיטים עם בסיס אלומיניום? ריפוד בד או ראטן? ראו כאן באתר את ההיצע העצום הקיים במלאי וסמנו את האופציות שאהבתם. אנחנו נדאג שהציוד יועבר לביתכם מהר ככל האפשר כדי שתוכלו להזמין אורחים בהקדם.

מוזמנים להתרשם ממגוון המוצרי ריהוט גן שלנו:

1. ריהוט גן במבצע
2. 
ריהוט גן ראטן
3. 
ריהוט גן אלומיניום
4. 
ריהוט גן במבוק
5. 
ספסלים לגינה

חוק הגנת הצרכן
"ביטול עסקה בהתאם לתקנות הגנת הצרכן (ביטול עסקה), התשע"א-2010 וחוק הגנת הצרכן, התשמ"א-1981"