דלג לתוכן הראשי

לקוחות ממליצים

ריהוט גן במחירי מבצע מיוחדים


ריהוט גן איכותי ויוקרתי במחירים ללא תחרות, היישר מהיבואן לצרכן!​

image alt
משלוח חינם עד הבית
על מוצרים נבחרים
 תשלום מאובטח באתר
עד 10 תשלומים ללא ריבית וללא הצמדה
image alt
נציג זמין לשאלות ומענה אישי שירות V.I.P לכל לקוח!

ריהוט גן בגדרה

מחפשים ריהוט חוץ לגינה ולמרפסת? הגעתם למקום הנכון, בחרו מבין מגוון ריהוט גן בגדרה מבית נאפולי ריהוט גינה, רהיטים איכותיים ועמידים שמיועדים לשימוש חוץ.

ספות וכורסאות לחצר


אפשר למצוא אצלנו ספות שני מושבים ושלושה מושבים בעיצובים שונים. אם עומד לרשותכם חלל ישיבה חיצוני גדול, אפשר לרכוש ספת ר', או שתי ספות, וליצור אזור אירוח מרהיב. ניתן כמובן לשלב ספות עם פריטי ריהוט שונים. ספות המיועדות לשימוש חוץ יאפשרו לכם ליצור פינת אירוח בחצר, בלי לחשוש מפגעי מזג אוויר.
 
בין שאתם מחפשים כורסאות קטנות למרפסת שמש, או כורסאות רביצה או שיזוף, תוכלו למצוא כיסאות שהם נחוצים למטרות רבות, אבל כדי באמת להרגיש בנוח במרפסת, הכי כיף להתפנק עם כורסא נוחה. הכינו כוס קפה או תה מנחמים, ושבו לספוג את האוויר הנקי.

שולחנות למרפסת


לאוהבי ארוחות אל-פרסקו, אפשר לרכוש שולחן אוכל המיועד למרפסת או לחצר. בחרו מההיצע הנרחב של ריהוט גן בגדרה את מה שמתאים לחלל שלכם, שולחן כבד או קל יותר, מעוצב ובעל פיתוחים או פשוט ושימושי.
אפשר למצוא גם מגוון שולחנות קפה ושולחנות קטנים, מהסוג שאפשר להניח עליהם משקה ואולי ספר טוב, או את הפלאפון, כשתרצו להרים ראש אל השמש בעיניים עצומות, ולהרגיש את הרוח על הפנים.
 

ערסלים ושמשיות לגינות


ערסל טוב מדבר בעד עצמו. תחושת השחרור והרוגע המלווה נדנוד בערסל, גם לזמן קצר, היא תמיד נהדרת. לכל מי שרוצה להרגיש טעימה של חופש בלי לצאת מהבית, ערסל הוא הבחירה הנכונה עבורכם.
 
בארצנו היפה, השמש היא נוכחות בלתי נגמרת. לכן תוכלו להיעזר באחת מאפשרויות ההצללה שלנו. רכשו שמשייה, צלונית, או גזיבו, בהתאם לגודלו של החלל העומד לרשותכם, ותוכלו ליהנות מהחצר ומהמרפסת לכל אורך השנה. הצללה מתאימה תעזור גם להאריך את חייו של ריהוט הגן שלכם.
 
תחת כל פריט באתר מפורטות מידות מדויקות, משך האחריות, עלויות ומשך משלוח. קראו היטב את הפרטים, ובחרו את הפריטים שמתאימים לכם ביותר. ניתן ואף מומלץ לשלב כמה רהיטים בחצר ובמרפסת, כדי ליצור חלל שמספק את כל הצרכים שלכם.
 
ריהוט גן בגדרה יאפשר לכם לנצל את כל מה שיש לחצר ולמרפסת שלכם להציע, מההנאה הפשוטה של השהייה בחוץ, דרך אזור נפלא לשבת ולפטפט עם אורחים, ועד פינת מרגוע לנפש. זה הזמן לבחור ריהוט גן בגדרה שיהפוך את הפינה הקטנה שלכם לפיסת גן עדן.

מוזמנים להתרשם ממגוון המוצרי ריהוט גן שלנו:

1. ריהוט גן במבצע
2. 
ריהוט גן ראטן
3. 
ריהוט גן אלומיניום
4. 
ריהוט גן במבוק
5. 
ספסלים לגינה
6.
ערסלים לגינה

חוק הגנת הצרכן
"ביטול עסקה בהתאם לתקנות הגנת הצרכן (ביטול עסקה), התשע"א-2010 וחוק הגנת הצרכן, התשמ"א-1981"