דלג לתוכן הראשי

לקוחות ממליצים

ריהוט גן במחירי מבצע מיוחדים


ריהוט גן איכותי ויוקרתי במחירים ללא תחרות, היישר מהיבואן לצרכן!​

image alt
משלוח חינם עד הבית
על מוצרים נבחרים
 תשלום מאובטח באתר
עד 10 תשלומים ללא ריבית וללא הצמדה
image alt
נציג זמין לשאלות ומענה אישי שירות V.I.P לכל לקוח!

ריהוט גן בחדרה

הבית הוא המבצר שלנו. לכן אנחנו משקיעים מחשבה ואהבה כדי לעצב אותו בדיוק כמו שאנחנו רוצים.ריהוט גן בחדרה מבית נאפולי ריהוט גינה מאפשר לכם להביע את הסגנון הייחודי שלכם, גם בחוץ.
 
השקיעו בחללים החיצוניים של הבית, ותוכלו להפוך אותם לנעימים ומזמינים בדיוק כמו בתוך הבית. אנחנו מציעים לכם מגוון עשיר של ריהוט גן, וכך תוכלו לבחור בדיוק איך החצר או המרפסת שלכם ייראו. ממראה רטרו ועד מודרני, תעשייתי או רגוע - כל האפשרויות פתוחות בפניכם.

חומרי ייצור

 
ריהוט גן בחדרה עשוי מחומרים עמידים בפני פגעי מזג האויר, כגון אלומיניום, עץ, ראטן ובמבוק. כל חומר תורם למראה עיצובי אחר, וכך תוכלו לבחור את הריהוט שמתאים בדיוק לעיצוב הבית שלכם.

מגוון רהיטי גן בחדרה

 
יש לכם קו עיצובי ברור ברחבי הבית? תוכלו למצוא את ריהוט הגן המושלם שימשיך את העיצוב שלכם. אוהבים לקנות בצורה מובנית פחות? שוטטו בין המחלקות השונות, ובחרו את מה שמדבר אליכם.
בנאפולי ריהוט גינה תמצאו ספות, שולחנות, כסאות, פתרונות אחסון, פתרונות הצללה ועוד. לאוהבי הנוחות אפשר למצוא ערסלים ופינות רביצה; לאוהבי החופש יש כורסאות שיזוף; לאוהבי הסדר יש ארונות וספות קלאסיות. מלאו את החצר או המרפסת שלכם בריהוט גן בחדרה שתואם לטעם האישי שלכם, ותראו את החוץ באור חדש לגמרי.

המון סגנונות של ריהוט גן 

 
על טעם ועל ריח אין להתווכח. ולכן, אין יותר סיבה להתווכח, כי עם כל כך הרבה סגנונות של ריהוט גן בחדרה במקום אחד, תוכלו לבנות גינה או חצר שיתאימו לסגנון שלכם בצורה מושלמת. שלבו ריהוט מחומרים דומים אך בעל גימור שונה, או שתבחרו צורת גימור מסוימת וגוונו בסוגי החומרים. התאימו את כל הפריטים זה לזה או צרו חלל אקלקטי ומיוחד.אפשר לשלב בין ריהוט גן כבד יותר מעץ לבין ארונות ראטן עדינים, או פריטי במבוק מרגיעים לספות אלומיניום מודרניות יותר. הכול לפי האווירה הייחודית שתרצו להעניק לחללי החוץ שלכם.
 
אחד הרגעי המאושרים בבית משלנו הוא להיכנס לחלל ולהרגיש לגמרי בנוח. ההרגשה שהגענו למקום שהוא שלנו, שמאורגן בצורה המיטבית עבורנו, שמשרה בנו רוגע. זה חלק ניכר ממה שנותן לנו את התחושה של "בית". היכולת לבחור את הטעם שלנו בתוך המגוון העשיר שנמצא סביבנו, מאפשר ליצור את המראה ואת ההרגשה הייחודיים שיש לבית שלנו.
 
זה הזמן להשלים את הפאזל ולקנות ריהוט גן בחדרה מבית נאפולי ריהוט גינה.

מוזמנים להתרשם ממגוון המוצרי ריהוט גן שלנו:

1. ריהוט גן במבצע
2. 
ריהוט גן ראטן
3. 
ריהוט גן אלומיניום
4. 
ריהוט גן במבוק
5. 
ספסלים לגינה
6.
ערסלים לגינה

חוק הגנת הצרכן
"ביטול עסקה בהתאם לתקנות הגנת הצרכן (ביטול עסקה), התשע"א-2010 וחוק הגנת הצרכן, התשמ"א-1981"