דלג לתוכן הראשי

לקוחות ממליצים

ריהוט גן במחירי מבצע מיוחדים


ריהוט גן איכותי ויוקרתי במחירים ללא תחרות, היישר מהיבואן לצרכן!​

image alt
משלוח חינם עד הבית
על מוצרים נבחרים
 תשלום מאובטח באתר
עד 10 תשלומים ללא ריבית וללא הצמדה
image alt
נציג זמין לשאלות ומענה אישי שירות V.I.P לכל לקוח!

ריהוט גן בנס ציונה
 

רבים מבעלי הבתים עם החצרות או בעלי הדירות עם המרפסות, נהנים מהיתרון שמאפשרות להם גינה או מרפסת לארח ולבלות שעות רבות בחוץ. מזג האויר נעים ברוב ימות השנה וגינה או מרפסת מקורה מאפשרת שימוש גם בימי חורף לא קרים במיוחד. השאלה היא מה לקנות והיכן קונים ריהוט גן בנס ציונה?

התחילו מתכנון נכון


אם החלטתם לרכוש ריהוט גן בנס ציונה או שאתם מתכננים לעבור לבית שיצריך מכם ריהוט גן, הדבר החשוב ביותר הוא להתחיל מתכנון נכון. תוכלו להיעזר במידע המופיע ברשתות החברתיות ובאתרי עיצוב, או להתייעץ עם מתכנני גינות מקצועיים. בדקו אילו רהיטים אתם צריכים, כמה שולחנות, כיסאות, פינות ישיבה, הכול בהתאם לשימוש שאתם מתכננים לעשות בגינה.

בדקו מהם החומרים המתאימים לכם מבחינה עיצובית ופרקטית וקבעו תקציב לכל הפרויקט. כשמדובר בריהוט גן ההיצע גדול ועלול לבלבל אתכם. בהתאם לצורך שלכם אפשר לקנות ריהוט גן בנס ציונה.

גדלים של ריהוט גן בנס ציונה


כדי לקבוע את הגדלים של ריהוט הגן שלכם, צריך להביא בחשבון את גודל הגינה ואת השימוש שתעשו בה. אם יש לכם גינה קטנה, אולי לא תוכלו לארח בה כמות גדולה של אורחים, אבל עדיין תוכלו לשים שולחן אוכל קטן לארוחות ערב משפחתיות או לאירוח זוג חברים ליין ולגבינות.

בגינות גדולות תוכלו לבחור בשולחן אוכל גדול אשר נפתח, כמה כיסאות שיאפשרו לכם להוסיף מקומות במקרה הצורך ופינות ישיבה אלטרנטיביות לאירוח בסגנונות שונים. תוכלו לבחור ריהוט גן מאלומיניום, ראטן, עץ או בד. לכל אחד מהם יש יתרונות וחסרונות. חשוב לבדוק מה מתאים לכם מבחינת קלות תחזוקה, ניקיון, כביסה, חשיפה לשמש, גשם ורוחות וכיצד אתם מתכננים לאחסן את ריהוט הגן כשהוא לא נמצא בשימוש.

המקום הנכון ביותר לרכישה


כדי להתרשם ממבחר גדול של ריהוט גן בנס ציונה לא תצטרכו לשוטט בין חנויות, תוכלו לבקר אותנו בחנות שלנו ולהתרשם מכל סוגי ריהוט הגן שתצטרכו. פינות אוכל, שולחנות בגדלים שונים, כיסאות, לצד פינות ישיבה לקפה, אביזרים משלימים לגינה כמו טרמפולינות, גרילים, מיטות שיזוף ופינות התרגעות כמו נדנדות וערסלים.

לשירותכם צוות מקצועי ונציגי שירות אונליין שישמחו לשוחח איתכם בצ'ט ולעזור לכם לבחור את הריהוט המתאים לכם, בתקציב הנכון. ואנחנו נדאג לשלוח לכם את זה בהובלה תוך כמה ימי עסקים. בואו לראות עכשיו את המבצעים האטרקטיביים של הריהוט האיכותי והמושלם ולתאם שילוח מהיר.

מוזמנים להתרשם ממגוון המוצרי ריהוט גן שלנו:

1. ריהוט גן במבצע
2. 
ריהוט גן ראטן
3. 
ריהוט גן אלומיניום
4. 
ריהוט גן במבוק
5. 
ספסלים לגינה
6.
ערסלים לגינה

חוק הגנת הצרכן
"ביטול עסקה בהתאם לתקנות הגנת הצרכן (ביטול עסקה), התשע"א-2010 וחוק הגנת הצרכן, התשמ"א-1981"