דלג לתוכן הראשי

התחדשו בריהוט לגן ולמרפסת 
קבלו קוד קופון של
5% הנחה נוספים!


על כל המוצרים בחנות!!!
הזינו קוד קופון בקופה:   CODE5

לקוחות ממליצים

ריהוט גן במחירי מבצע מיוחדים


ריהוט גן איכותי ויוקרתי במחירים ללא תחרות, היישר מהיבואן לצרכן!​

image alt
משלוח חינם עד הבית
על מוצרים נבחרים
 תשלום מאובטח באתר
עד 10 תשלומים ללא ריבית וללא הצמדה
image alt
נציג זמין לשאלות ומענה אישי שירות V.I.P לכל לקוח!

ריהוט גן בנתיבות
 

התושבים של המושבים בדרום ושל העיר נתיבות, זקוקים תמיד לריהוט גן בנתיבות כיוון שיש לרבים מהם שטחים נרחבים ובני משפחה רבים שמגיעים להתארח לעיתים קרובות. לכן הם בוחנים את כל האפשרויות הקיימות, כדי לרכוש רהיטים איכותיים ביותר.

ריהוט גן בנתיבות לכל מטרה


בשנים האחרונות הכמיהה לגינה סביב הבית גדלה ולכן יש דרישה גבוהה מאד לרכישת דירות גן. המרחבים קוסמים למשפחות עם ילדים, כדי שיהיה להם די מקום למשחקי כדור ולמשחקים אחרים וגם שיהיה מקום מרגוע לבני המשפחה ולאירוח. לכן תוחמים בחצר הגדולה מתחם עבור ריהוט ומתחם שיהיה פנוי.

נאפולי ריהוט גינה מציעים שפע של אפשרויות ייחודיות עבור קניית ריהוט גן בנתיבות, שולחנות אוכל מלבניים, מרובעים או עגולים בכמה גדלים. אפשר לקנות את השולחן על פי גודלו של השטח ולבחור באופציה של שולחן אשר ניתן להרחבה. כך אפשר להגדיל את כמות הסועדים על פי הצורך בכל מפגש של בני משפחה או חברים כיוון שיש אפשרות להרחבה אחת או לכמה הרחבות.

מעבר לכך רוכשים כיסאות שהם נוחים לישיבה ארוכה סביב שולחן האוכל, מעץ, מאלומיניום או לחלופין ספסלי אלומיניום מעולים שהם מאסיביים ומתאימים מאד הן למנוחה והן עבור כמה סועדים סביב השולחן.
 

ריהוט גן בנתיבות לאירוח מושלם


אחת האפשרויות האהובות על הלקוחות היא רכישה של ספות נוחות ומפנקות. נאפולי ריהוט גינה משווקים ספות בכמה וכמה גדלים, סטים של שלושה מושבים, שני מושבים וכורסאות בודדות, או ספה פינתית המתאימה לישיבה של כמות גדולה של אורחים. חומרי הגלם הם מגוונים והאופציות הן ריהוט גן בנתיבות המיוצר מאלומיניום איכותי, רהיטי ראטן, או לחלופין רהיטי עץ מאסיביים.

הלקוחות ייהנו מאד מהשימוש בכל אחד מהרהיטים האלו כיוון שחומרי הגלם הללו הם ייעודיים לגינה ומותאמים לאקלים הישראלי. כך אפשר ליהנות מהישיבה עליהם לאורך רוב ימות השנה ובחורף מומלץ לאחסן אותם במחסן או לכסות אותם.

משלוחי ריהוט גן בנתיבות


גולת הכותרת של ריהוט גן בנתיבות היא ערסלים מפנקים שאפשר לתלות לתקרה או לחלופין ערסלים תלויים שמתאימים לאדם יחיד או לזוג, נדנדה נהדרת לשעות של כיף וגם מיטת שיזוף כדי ליהנות מהשמש במידה הרצויה.
נותר לכם רק לבחור את הריהוט נכון לביתכם מתוך כלל האפשרויות. כשרואים את המבחר הגדול, קל לקבל החלטה על הדגמים שנראים המתאימים מבחינת חומר הייצור, הנראות והכמות הרצויה. סמנו את הבחירה שלכם ואנחנו נדאג למשלוח מהיר.

מוזמנים להתרשם ממגוון המוצרי ריהוט גן שלנו:

1. ריהוט גן במבצע
2. 
ריהוט גן ראטן
3. 
ריהוט גן אלומיניום
4. 
ריהוט גן במבוק
5. 
ספסלים לגינה
6.
ערסלים לגינה

חוק הגנת הצרכן
"ביטול עסקה בהתאם לתקנות הגנת הצרכן (ביטול עסקה), התשע"א-2010 וחוק הגנת הצרכן, התשמ"א-1981"