דלג לתוכן הראשי

התחדשו בריהוט לגן ולמרפסת 
קבלו קוד קופון של
5% הנחה נוספים!


על כל המוצרים בחנות!!!
הזינו קוד קופון בקופה:   CODE5

לקוחות ממליצים

ריהוט גן במחירי מבצע מיוחדים


ריהוט גן איכותי ויוקרתי במחירים ללא תחרות, היישר מהיבואן לצרכן!​

image alt
משלוח חינם עד הבית
על מוצרים נבחרים
 תשלום מאובטח באתר
עד 10 תשלומים ללא ריבית וללא הצמדה
image alt
נציג זמין לשאלות ומענה אישי שירות V.I.P לכל לקוח!

ריהוט גן בעפולה
 

בשנים האחרונות לקוחות רבים רוכשים ריהוט גן בעפולה אשר מיוצר מראטן. מדובר בחומר גלם ייחודי שיש אפשרות לעצב אותו ולכן הדגמים הם מרהיבים ומוסיפים יופי רב לכל גינה.
 

קנייה של ריהוט גן בעפולה


מעצבי הפנים שמעצבים את פנים הבית, בוחרים גם את הריהוט עבור הגינה. קיימת חשיבות רבה ליצור קשר עיצובי בין נראות הריהוט בחללי הבית ונראות הריהוט בחצר. זו הסיבה שחומר הראטן הוא אחת האופציות המובילות. אפשר לרכוש בקטגוריה זו מערכת ישיבה גדולה פינתית של תלת מושב וכורסאות, או ספות דו מושביות וגם כורסאות בודדות וכך ליצור מעגל ישיבה נוח עבור כולם.

מעבר לכך קונים שולחן קפה נמוך עבור הכיבוד כל שהנוחות היא מיטבית. להשלמת המראה הכללי וליצירת מקומות ישיבה נוספים אפשר לרכוש גם ערסל זוגי איכותי וכך בכל פעם מישהו אחר נהנה מהישיבה על הערסל שהוא בטיב מעולה.
 

משלוחי ריהוט גן בעפולה


הגינה הפכה גם למיקום המושלם עבור ארוחות, בעיקר בסופי השבוע או בחגים. אפשר לבחור שולחן מתוך המגוון הגדול של שולחנות עץ הקיימים באופציה העגולה או המרובעת, או לחלופין שולחנות מאלומיניום מלא או עם טופ מזכוכית.
בהתאם להרגלי האירוח, כדאי לחשוב מראש מהי כמות הסועדים המקסימלית ובהתאם לכך לרכוש שולחן שיש בו אפשרות להרחבה. כך כאשר צפויים להגיע אורחים רבים, פותחים את השולחן של נאפולי ריהוט גינה.

ההיצע של ריהוט גן בעפולה כולל דגמים מרהיבים של השולחנות וכל לקוח ימצא את הדגם שנראה לו היפה ביותר. מעצב הפנים שמלווה את המשפחה, ידאג שיהיה זה הדגם שמשתלב באופן מושלם עם שאר הפריטים וכך תושג הרמוניה עיצובית שתבדל את נראות הגינה מגינות אחרות.
 

ריהוט גן מבמבוק


הבמבוק הוא חומר ייחודי שמעניק לכל מקום נראות כפרית. לכן ריהוט גן בעפולה אשר מיוצר מבמבוק הוא אופציה בעלת דרישה גבוהה. יש באופציה זו מערכות ישיבה מפנקות בגדלים שונים, וגם מיטת שיזוף מיוחדת שמעליה יש הצללה. כך אפשר להשתזף בשמש ללא השפעה מאסיבית של קרני השמש החמות.

מעבר לכך אפשר לפזר בגינה כמה ספסלים מאלומיניום וכך ליצור פינות חמד נעימות שבהן יושבים ומדברים. לאחר שקיבלתם המון רעיונות מקוריים ויצירתיים, נשאר לכם לעבור על הדגמים העכשוויים ולגבש החלטה יחד עם מעצב הפנים שלכם, על האופציות המיטביות שיהיו פונקציונליות ויתאימו לצרכים ויהיו גם יפות באופן וויזואלי. אנחנו נדאג ללוגיסטיקה מהירה עד פתח ביתכם.

מוזמנים להתרשם ממגוון המוצרי ריהוט גן שלנו:

1. ריהוט גן במבצע
2. 
ריהוט גן ראטן
3. 
ריהוט גן אלומיניום
4. 
ריהוט גן במבוק
5. 
ספסלים לגינה
6.
ערסלים לגינה

חוק הגנת הצרכן
"ביטול עסקה בהתאם לתקנות הגנת הצרכן (ביטול עסקה), התשע"א-2010 וחוק הגנת הצרכן, התשמ"א-1981"