דלג לתוכן הראשי

התחדשו בריהוט לגן ולמרפסת 
קבלו קוד קופון של
5% הנחה נוספים!


על כל המוצרים בחנות!!!
הזינו קוד קופון בקופה:   CODE5

לקוחות ממליצים

ריהוט גן במחירי מבצע מיוחדים


ריהוט גן איכותי ויוקרתי במחירים ללא תחרות, היישר מהיבואן לצרכן!​

image alt
משלוח חינם עד הבית
על מוצרים נבחרים
 תשלום מאובטח באתר
עד 10 תשלומים ללא ריבית וללא הצמדה
image alt
נציג זמין לשאלות ומענה אישי שירות V.I.P לכל לקוח!

ריהוט גן בצומת בילו
 

אם אתם גרים בבית פרטי או בדירת גן, הגינה הפכה להיות מזמן למרכז העניינים שלכם. משפחות רבות נהנות להתרווח על ספות בחצר הביתית וגם לארח חברים ובני משפחה, כך שכולם ייהנו מהאוויר הנפלא ומהתחושה הנפלאה.
 

בחירה של ריהוט גן בצומת בילו


יש היצע נרחב מאד של ריהוט גן בצומת בילו ולכן כדאי להיערך לפני הקנייה כדי לבחור בסופו של דבר את הדגמים שהם המתאימים ביותר לגינה הספציפית. בשלב ראשון כדאי למדוד את גודלה של הגינה ושל המרחב שבו אתם מעוניינים להציב את הריהוט. קיימת חשיבות רבה שיהיה זה ריהוט פונקציונלי שתואם את הצורך המשפחתי ומצד שני שהוא יתאים למיקום הקיים, וכך לא תהיה צפיפות במעבר של בני הבית והאורחים בין השולחן, לכיסאות ולספות.
 

ריהוט גן בצומת בילו מעץ


עץ הוא אחד החומרים המאסיביים ביותר ולכן הוא אחת האפשרויות המועדפות על הלקוחות. נאפולי ריהוט גינה מציעים ללקוחות מערכות ישיבה מרהיבות על בסיס עץ של ספות קצרות או ארוכות, וכורסאות יפהפיות, יש אפשרות להזמין את הריפוד בכמה גוונים וזאת על פי בחירתם של הלקוחות. במקרים רבים המגמה של הלקוחות היא ליצור שייכות וסינרגיה בין הריהוט בתוך הבית לריהוט מחוצה לו ולכן הם בוחרים גוונים דומים או כאלו שמשלימים זה את זה מבין האופציות של ריהוט גן בצומת בילו.

כמו כן אפשר ליהנות מרביצה בנדנדה מרהיבה שמתאימה לכמה אנשים בהתאם למשקלם, או להיות במיטת שיזוף שמאפשרת ליהנות מהשמש הישראלית. הרגלי האירוח הם נושא חשוב עבור משפחות רבות ולכן הן רוכשות גם שולחן מעץ מלבני או עגול המתאים לשישה סועדים ושישה כיסאות איכותיים לנוחות המיטבית של כל אחד מהאורחים.

משלוחי ריהוט גן 


ריהוט גן בצומת בילו הוא איכותי ביותר ואפשר לבחור בין ריהוט אלומיניום לבין ריהוט ראטן של נאפולי ריהוט גינה. האלומיניום הוא חומר מאד איכותי ולכן הוא מתאים מאד כריהוט יוקרתי הכולל ספה של שלושה מושבים, שני מושבים וכורסאות בודדות אשר מרופדות בבדים שהם בטיב מעולה ומותאמים לאקלים הים תיכוני. כמו כן שולחנות נמוכים וגם שולחנות אוכל עגולים בקטרים שונים.

רהיטים מראטן קיימים בשלל אופציות של ספות בגדלים שונים וגם כורסאות, שולחנות, כיסאות,  ערסלים יחידים וגם זוגיים יפהפיים. זה הזמן לקנות ריהוט גן בצומת בילו, ראו את המבחר הגדול של הפריטים שלנו ובחרו את האופציות המתאימות לגינה שלכם להנאתכם המלאה.

מוזמנים להתרשם ממגוון המוצרי ריהוט גן שלנו:

1. ריהוט גן במבצע
2. 
ריהוט גן ראטן
3. 
ריהוט גן אלומיניום
4. 
ריהוט גן במבוק
5. 
ספסלים לגינה
6.
ערסלים לגינה

חוק הגנת הצרכן
"ביטול עסקה בהתאם לתקנות הגנת הצרכן (ביטול עסקה), התשע"א-2010 וחוק הגנת הצרכן, התשמ"א-1981"