דלג לתוכן הראשי

התחדשו בריהוט לגן ולמרפסת 
קבלו קוד קופון של
5% הנחה נוספים!


על כל המוצרים בחנות!!!
הזינו קוד קופון בקופה:   CODE5

לקוחות ממליצים

ריהוט גן במחירי מבצע מיוחדים


ריהוט גן איכותי ויוקרתי במחירים ללא תחרות, היישר מהיבואן לצרכן!​

image alt
משלוח חינם עד הבית
על מוצרים נבחרים
 תשלום מאובטח באתר
עד 10 תשלומים ללא ריבית וללא הצמדה
image alt
נציג זמין לשאלות ומענה אישי שירות V.I.P לכל לקוח!

ריהוט גן בראש העין
 

העיר ראש העין נמצאת במגמת עליה ופיתוח לכן הביקוש לריהוט גינה  והמרפסת עולה. ריהוט גן בראש העין מאוד מבוקש בקרב התושבים אשר מעוניינים ליצור אווירה ייחודים אצלהם בגינה או לחדש את הרהיטים ולהחליפם ברהיטים חדשים.
ישנו מגוון רחב של ריהוט גן בראש העין וזה עלול ליצור בלבלול בקרב הרוכשים מכיוון שריהוט גן בראש העין הוא ריהוט יוצא דופן ובעל מראה ייחודי. בנאפולי ריהוט גן בראש העין תוכלו ליהנות ממגוון עצום של רהיטי גן ומרפסת בהתאמה ושילוב של רהיטים וחפצים משלימים על מנת ליצור מראה ייחודי ומקורי.

סוגי ריהוט גן בראש העין

בנאפולי ריהוט גן תוכלו למצוא מגוון רחב של רהיטים עבור הגינה שלכם או עבור המרפסת וליצור אווירה יוצאת דופן, כזאת שלא תפסיקו לקבל עליה מחמאות. יחד עם היופי שיש ברהיטים, תוכלו ליהנות מנוחות ומאיכות גבוהה של ריהוט גן. בין הרהיטים המומלצים ניתן לראות פריטים הבאים:
  • מערכות ישיבה אשר מגיעות בגדלים שונים ועשויים מחומרי גלם איכותיים ועמידים לתנאי חוץ כמו עץ, ראטן, מבמבוק ואלומיניום.
  • פינות אוכל מרהיבות למי שמאוד אוהב לארח ורוצה ליצור הפרדה בין החלל הביתי לבין הגינה. הפינות שלנו מגיעות במגוון גדלים וחומרי גלם להתאמה מושלמת.
  • מגוון פתרונות להצללה על ידי שמשיות במגוון גדלים על מנת ליצור תחושה נעימה לבילוי אצלכם בחצר בימים חמים.
  • לשמירה מיטבית על הרהיטים שלכם בגינה תוכלו לרכוש גם כיסויים מתאימים אשר יעניקו שכבת הגנה נוספת מפני נזקי שמש ישירה ומים.
בנוסף לריהוט גן תוכלו ליהנות גם מחפצים משלימים כמו דשה סינטטי למי שאין באפשרותו לטפח גינה, גרילים וטאבונים לאוהבי בישול מיוחד, מיטות שיזוף עבור מי שאוהב לקחת את הזמן וטרמפולינות לקטנטנים של הבית.
בנוסף תוכלו ליהנות מיתרונות כמו עמידות של רהיטים ותחזוקה מינימלית, טיפול מאוד קל ללא מאמץ וללא שימוש בחומרי ניקוי מיוחדים. הרהיטים שלנו הם קלי משקל לכן תוכלו בכל פעם מחדש לשנות את מיקומם בהתאם לצורך האישי לכם ושל כל בני הבית

חוק הגנת הצרכן
"ביטול עסקה בהתאם לתקנות הגנת הצרכן (ביטול עסקה), התשע"א-2010 וחוק הגנת הצרכן, התשמ"א-1981"