דלג לתוכן הראשי

התחדשו בריהוט לגן ולמרפסת 
קבלו קוד קופון של
5% הנחה נוספים!


על כל המוצרים בחנות!!!
הזינו קוד קופון בקופה:   CODE5

לקוחות ממליצים

ריהוט גן במחירי מבצע מיוחדים


ריהוט גן איכותי ויוקרתי במחירים ללא תחרות, היישר מהיבואן לצרכן!​

image alt
משלוח חינם עד הבית
על מוצרים נבחרים
 תשלום מאובטח באתר
עד 10 תשלומים ללא ריבית וללא הצמדה
image alt
נציג זמין לשאלות ומענה אישי שירות V.I.P לכל לקוח!

ריהוט גן ברעננה
 

הרגלי האירוח של הישראלים הם אחד הדברים החשובים ביותר עבור כל משפחה. אין כמו לשבת בחצר הגדולה וליהנות משיחה קולחת עם בני משפחה וחברים באוויר הפתוח. כדי להעניק לאורחים נוחות מקסימלית, בוחרים בעלי הנכס לרכוש ריהוט גן ברעננה אשר יש בו את המרכיבים הנחוצים להם.
 

בחירה של ריהוט גן ברעננה


ההיצע הגדול של ריהוט גן ברעננה הוא די מבלבל ולכן הלקוחות רואים את כל האפשרויות ולאחר מכן מגבשים חשיבה על ההתאמה שתהיה הנכונה ביותר. יש גינות שהן קטנות ולכן קונים ספה דו מושבית שתי כורסאות ושולחן נמוך. כך נחמד לשבת ולשוחח כשכולם רואים זה את זה. אם מדובר בגינות בעלות שטח גדול יותר אפשר לרכוש ספות גדולות יותר כמו ספות פינתיות שיש בן 6-5 מושבים, ספות תלת מושביות, דו מושביות וכמובן גם כורסאות בודדות שאפשר להזיז אותן ממקום למקום.
 

משלוחי ריהוט גן ברעננה


האוויר הצח בגינה מדרבן את המארחים להציע לקיים את ארוחות שישי או את ארוחות החג בגינה. לשם כך הם רוכשים ריהוט גן ברעננה שכולל שולחן עגול בקוטר 120 או 140 ס"מ. אפשר גם לרכוש שולחן מלבני הקיים בכמה גדלים וניתן גם להרחבה. כך אם מגיעים לארוחה רק בני הבית הגודל הקיים של השולחן הוא מספיק. אך אם מגיעים סועדים רבים, פותחים את אופציית ההרחבה על פי הכמות הנדרשת וכך לכולם יש מקום. נאפולי ריהוט גינה משווקים גם כיסאות מעץ או מאלומיניום להצבה סביב השולחנות. כל לקוח קונה את כמות הכיסאות המתאימה עבורו. לעיתים קונים שישה כיסאות שימוקמו סביב השולחן ולעיתים קונים כמות גדולה יותר ומאחסנים כיסאות אלו במחסן והם מיועדים רק לאירועים שבהם יש אורחים רבים.
 

נראות מושלמת של ריהוט גן


ריהוט גן ברעננה מיוצר באמצעות חומרי גלם מובילים ולכן הלקוחות נהנים מהם לאורך תקופה ארוכה. אפשר לבחור מערכות ריהוט אשר מיוצרות מאלומיניום בטיב מעולה, רהיטים מבקבוק, רהיטי עץ באיכות גבוהה או רהיטי ראטן בעלי המראה הססגוני והמעוצב בקפידה.

הלקוחות של נאפולי ריהוט גינה בוחרים את הרהיטים שהם גם הנוחים ביותר וגם אלו שיעניקו לגינה מראה מרהיב כאשר ריהוט גן ברעננה משתלב בין הפרחים, הצמחים, העצים והדשא. כעת נותר לכם רק לדמיין את מראה הגינה שלכם ולסמן את כמות הפריטים הנחוצה לכם כדי שנספק לכם אותם בהקדם וכך תיהנו עוד יותר לארח את המשפחה והחברים.

מוזמנים להתרשם ממגוון המוצרי ריהוט גן שלנו:

1. ריהוט גן במבצע
2. 
ריהוט גן ראטן
3. 
ריהוט גן אלומיניום
4. 
ריהוט גן במבוק
5. 
ספסלים לגינה
6.
ערסלים לגינה

חוק הגנת הצרכן
"ביטול עסקה בהתאם לתקנות הגנת הצרכן (ביטול עסקה), התשע"א-2010 וחוק הגנת הצרכן, התשמ"א-1981"