דלג לתוכן הראשי

לקוחות ממליצים

ריהוט גן במחירי מבצע מיוחדים


ריהוט גן איכותי ויוקרתי במחירים ללא תחרות, היישר מהיבואן לצרכן!​

image alt
משלוח חינם עד הבית
על מוצרים נבחרים
 תשלום מאובטח באתר
עד 10 תשלומים ללא ריבית וללא הצמדה
image alt
נציג זמין לשאלות ומענה אישי שירות V.I.P לכל לקוח!

ריהוט גן בתל אביב

בעיצוב הבית, כל סנטימטר חשוב. ריהוט גן בתל אביב מבית נאפולי ריהוט גינה מאפשר לך לנצל את חללי החוץ באופן המיטבי ביותר, עם עיצובים מרהיבים וחומרים עמידים בכל מזג אוויר. בין שהמקום שעומד לרשותכם קטן או גדול, מרוהט חלקית או ריק ומחכה, ריהוט הגן שיתאים לו מחכה לך אצלנו.כך המרפסת או הגינה שלך יוכלו להפוך למרחב יפהפה ומזמין.

פינת ישיבה

 
עם ריהוט גן בתל אביב ניתן להפוך כל מרפסת או חצר לפינת ישיבה מהממת. כל הרהיטים שלנו מיוצרים מחומרים עמידים, ואפשר להשאיר אותם בחוץ בכל מזג אוויר. המגוון הרחב הקיים באתר מאפשר לך להתאים את עיצוב החוץ לעיצוב בתוך הבית, או ליצור חלל עם וייב שונה ומיוחד. אפשר לרכוש ספות וכורסאות מסוגים שונים, פתרונות הצללה לימי הקיץ, וכן שולחנות מתאימים.

חלל זן

 
תמיד רצית מקום שקט משל עצמך באמצע העיר? עם הריהוט הנכון, גם פינה קטנה יכולה להפוך לחלל זן מושלם שיאפשר לך שקט ומיקוד עצמי. נאפולי ריהוט גינה מציעה מבחר ריהוט גן בתל אביב שבאמצעותו ניתן לעצב כל מה שחלמת. את הפינה הירוקה והמרגיעה שלך אפשר להשלים עם כורסה נוחה למדיטציה, כריות עמידות שאפשר להשאיר בחוץ ללא חשש, ועוד. אנו מציעים גם ריהוט גן עשוי במבוק וראטן, שיתרמו לאווירה הטבעית והנעימה בספייס שלך.

אזור מנוחה

 
לפעמים כל מה שצריך בסוף היום זה מקום נעים לשבת בו, ולנוח מתלאות היום.הגינה או המרפסת שלך יכולה להפוך למקום הזה בכמה צעדים פשוטים, וריהוט מזמין הוא המפתח. פינת רביצה מפנקת, שולחן להניח עליו את כוס התה או היין, הצללה מתאימה כדי לברוח מהחום. אפילו הוספת ערסל כבר משדרגת את כל החלל. עם ריהוט גן איכותי, עמיד, ונוח, היציאה למרפסת יכולה להרגיש כמו יציאה לחופשה.
 
זה שהריהוט נשאר בחוץ, לא אומר שצריך להתפשר. להפך, כשרוכשים ריהוט שמיועד לעמוד בתנאי מזג אוויר שונים, הרצון הוא לקנות מוצרים באיכות גבוהה. אצלנו תמצאו ריהוט גן עשוי חומרים שעמידים לתנאי מזג אויר, כגון במבוק, ראטן עץ, ואלומיניום. ריהוט גן בתל אביב הוא ריהוט שמותאם לשימוש בחוץ, אך ניתן גם כמובן לרכוש פריט שאהבתם ולהשתמש אותו בתוך הבית אם תרצו. הרהיטים שלנו מתאימים למגוון סוגי עיצוב וצרכים שונים, מכורסאות רביצה, דרך פינות אוכל, פתרונות הצללה ועוד. זה הזמן לסמן את ההזמנה למשלוח הקרוב.

מוזמנים להתרשם ממגוון המוצרי ריהוט גן שלנו:

1. ריהוט גן במבצע
2. 
ריהוט גן ראטן
3. 
ריהוט גן אלומיניום
4. 
ריהוט גן במבוק
5. 
ספסלים לגינה
6.
ערסלים לגינה

חוק הגנת הצרכן
"ביטול עסקה בהתאם לתקנות הגנת הצרכן (ביטול עסקה), התשע"א-2010 וחוק הגנת הצרכן, התשמ"א-1981"