דלג לתוכן הראשי

לקוחות ממליצים

ריהוט גן במחירי מבצע מיוחדים


ריהוט גן איכותי ויוקרתי במחירים ללא תחרות, היישר מהיבואן לצרכן!​

image alt
משלוח חינם עד הבית
על מוצרים נבחרים
 תשלום מאובטח באתר
עד 10 תשלומים ללא ריבית וללא הצמדה
image alt
נציג זמין לשאלות ומענה אישי שירות V.I.P לכל לקוח!

ריהוט גן למרפסת
 

בכל המבנים החדשים וגם בחלק מהמבנים הוותיקים קיימת מרפסת שהיא נדבך נוסף לאיכות חיים. מרפסת מפנקת שהוא מקום הירגעות וחלל נוסף לאירוח היא כל מה שכל אחד יכול לאחל לעצמו בביתו.
 

ריהוט גן למרפסת עבור אירוח


תרבות הפנאי והאירוח בחיינו המודרניים תופסים יותר ויותר מקום, עובדה אשר מביאה אותנו להשקעה בעיצוב המרפסת הביתית שלנו. ההתפתחות בתחום ריהוט הגן למרפסת הביתית והשימוש בריהוט מפנק ונוח גם במרחב חיצוני כמו גינה או מרפסת מגשים את כל החלומות העיצוביים להם ייחלנו במרחב הביתי שלנו וזה מאפשר לנו ליהנות מכל פינה בבית ובמרפסת.

בחירה טובה של ריהוט גן למרפסת תלויה בהתאמתו לגודלה של המרפסת. המגמה היא לרכוש ריהוט גן שהוא בטיב מעולה ובנוחות מקסימלית ויאפשר הנאה מהריהוט לאורך שנים. בזכות המבחר העשיר והמגוון של ריהוט גן למרפסת של נאפולי ריהוט גינה כול אחד יוכל למצוא את המענה המדויק לצורך המשפחתי שלו.

מרפסת שהיא מעוצבת ומאובזרת בריהוט גן תעניק לסביבה שלנו נוחות מקסימלית לבני הבית ולאורחים. כל אחד מהם יבחר אם לשבת על הספה, הכורסה, כיסא ליד שולחן האוכל וכו'.  הכי חשוב שכל אחד ייהנה מהישיבה במרפסת שהופכת להיות מרכז העניינים של הבית.

בחירה נכונה של ריהוט גן למרפסת


בחירה של ריהוט גן כוללת כמה פרמטרים וחשיבה קדימה. המטרה היא ליצור התאמה מקסימלית לצרכים הייחודיים של כל משפחה, על פי גודלה של המרפסת והאפשרויות להציב בה פריטים שונים אך לא ליצור צפיפות במרחב.
החומרים מהם עשוי ריהוט הגן חייב להתאים לאקלים הישראלי ולפגעי מזג האוויר כדי שיבטיח לנו עמידות גבוהה מפני גשם, שמש, רוח וקורוזיה. ריהוט גן למרפסת הוא חלק מעולם שלם עשיר ומתפתח המבטיח לכול אחד מאתנו את האפשרות לבחור את העיצוב המותאם לטעמו האישי ולהתחשב בפונקציונליות אשר יכולה לעזור לנו לשמור על סדר במרפסת. גם המחיר הוא אחד הפרמטרים החשובים וגם אותו נביא בחשבון בעת קבלת ההחלטה.

סוגי ריהוט גן למרפסת


ריהוט גן למרפסת יכול לכלול מגוון עשיר של אופציות במגוון גדלים וחומרים כמו מיטות שיזוף, פינות אוכל, מערכות ישיבה, שולחנות אוכל, כסאות, ערסלים, נדנדות ועוד הרבה סוגי רהיטים אשר יתאימו לתנאי החוץ של המרפסת.
המבחר העצום של נאפולי ריהוט גינה יפתיעו אתכם, זה הזמן לעבור על כל האופציות של ריהוט גן למרפסת ולהזמין את המוצרים שנראים לכם כנכונים ביותר עבורכם.


מוזמנים להתרשם ממגוון המוצרי ריהוט גן שלנו:

1. ריהוט גן במבצע
2. 
ריהוט גן ראטן
3. 
ריהוט גן אלומיניום
4. 
ריהוט גן במבוק
5. 
ספסלים לגינה
6.
ערסלים לגינה

חוק הגנת הצרכן
"ביטול עסקה בהתאם לתקנות הגנת הצרכן (ביטול עסקה), התשע"א-2010 וחוק הגנת הצרכן, התשמ"א-1981"