דלג לתוכן הראשי

לקוחות ממליצים

ריהוט גן במחירי מבצע מיוחדים


ריהוט גן איכותי ויוקרתי במחירים ללא תחרות, היישר מהיבואן לצרכן!​

image alt
משלוח חינם עד הבית
על מוצרים נבחרים
 תשלום מאובטח באתר
עד 10 תשלומים ללא ריבית וללא הצמדה
image alt
נציג זמין לשאלות ומענה אישי שירות V.I.P לכל לקוח!

ריהוט גן עודפים
 

מרבית הבתים בארצנו שטופת השמש מתהדרים בחללי חוץ מעוצבים אשר משמשים כחלק בלתי נפרד מהבית ומעיצובו. כול מרפסת, גינה, או כל חלל חיצוני אשר אנו מייעדים כפינת אירוח יכיל ריהוט גן עודפים שהוא ייעודי למטרה שאותה נרצה להשיג, כיוון שריהוט גן היינו חלק בלתי נפרד מאבזור הבית.
 

ריהוט גן עודפים במחירים מעולים


בשנים האחרונות אנו נוכחים לראות כי תרבות הפנאי והלייף סטייל תופסת חלק משמעותי מחיינו. כמעט בכל בית נראה התייחסות לפינות ישיבה גם בחללים חיצוניים אשר מאובזרים בנוחות מרבית על ידי מגוון רחב של פריטי ריהוט גן ייעודי אשר יכולים לספק לנו פינוק אמיתי ומקום נוסף לאירוח ולהתרגעות. אורח חיינו האינטנסיבי לא תמיד משאיר לנו את הזמן או את הרצון לצאת מהבית להתפנק, או להיפגש עם חברים ולכן לעיתים קרובות נעדיף להביא עד אלינו את האפשרות להתפנק ולארח בנוחות מקסימלית.
 

ריהוט גן לכל מטרה


ריהוט גן עודפים של נאפולי ריהוט גינה יכול לכלול מגוון עשיר במיוחד של אופציות, במגוון גדלים וחומרים. ריהוט זה כולל פריטים באיכות גבוהה שמשרתים אותנו בחללי החוץ המעוצבים כמו מיטות שיזוף, פינות אוכל, מערכות ישיבה, שולחנות אוכל, כסאות, ערסלים, נדנדות ועוד סוגי רהיטים אשר מתאימים לתנאי חוץ ועמידים בפני פגעי מזג האוויר.
 

ריהוט גן עודפים במראה יפהפה


ריהוט גן כולל מגוון משמעותי של מוצרים שיהפכו את הגינות והמרפסות למקומות שכיף לשהות בהם לאורך זמן וברוב ימות השנה לאור האקלים הים תיכוני בישראל. זו הסיבה שהמהפכה בתחום ריהוט הגן ההולכת ומתפתחת מאפשרת לנו למצוא מגוון עשיר של רהיטים אשר יתאימו לכל סגנון שנרצה. כאשר יש צורך בכמות גדולה של פריטים, האופציה המיטבית היא רכישה של ריהוט גן עודפים. כך נהנים גם ממוצרים שהם בטיב מעולה וגם מחיסכון כספי משמעותי.

ריהוט גן עודפים מאפשר לנו ליהנות מכל העולמות ולרכוש ציוד שיהיה נוח לישיבה והוא תואם את הרגלי האירוח שלנו.

אצלנו בנאפולי ריהוט גינה תוכלו למצוא מגוון עשיר של ריהוט גן עודפים וליהנות ממוצרים באיכות בלתי מתפשרת במחירים אטרקטיביים במיוחד. אתם מוזמנים לראות את ההיצע הרחב של מוצרים המתאימים לגינות בכל סדר גודל, מרפסות וחצרות. מתוך המבחר הגדול תוכלו לסמן את המוצרים שהם המתאימים ביותר לקו העיצובי שלכם וכך תהיה סינרגיה בין הנראות של פנים הבית לנראות של המתחם החיצוני של הבית ואנחנו נדאג למשלוח.


מוזמנים להתרשם ממגוון המוצרי ריהוט גן שלנו:

1. ריהוט גן במבצע
2. 
ריהוט גן ראטן
3. 
ריהוט גן אלומיניום
4. 
ריהוט גן במבוק
5. 
ספסלים לגינה
6.
ערסלים לגינה

חוק הגנת הצרכן
"ביטול עסקה בהתאם לתקנות הגנת הצרכן (ביטול עסקה), התשע"א-2010 וחוק הגנת הצרכן, התשמ"א-1981"