דלג לתוכן הראשי

התחדשו בריהוט לגן ולמרפסת 
קבלו קוד קופון של
5% הנחה נוספים!


על כל המוצרים בחנות!!!
הזינו קוד קופון בקופה:   CODE5

לקוחות ממליצים

ריהוט גן במחירי מבצע מיוחדים


ריהוט גן איכותי ויוקרתי במחירים ללא תחרות, היישר מהיבואן לצרכן!​

image alt
משלוח חינם עד הבית
על מוצרים נבחרים
 תשלום מאובטח באתר
עד 10 תשלומים ללא ריבית וללא הצמדה
image alt
נציג זמין לשאלות ומענה אישי שירות V.I.P לכל לקוח!

שולחן לגינה נפתח
 

בכל בית עם גינה מושקעים משאבים רבים לטיפוח ועיצוב המרחב החיצוני אשר משמש חלק בלתי נפרד מהבית. מזג האוויר בארצנו מאפשר לנו הנאה משהיה במרחב החיצוני ברוב חודשי השנה ובדרך כלל.

היצע נרחב של אופציות שולחן לגינה


בבית בו יש גינה או מרפסת, המיקומים האלו הופכים להיות מוקד המשיכה המרכזי לשהייה מפנקת ומרגיעה בסוף יום עבודה ואפילו לאירוח באוויר הפתוח. אורח החיים המודרני בו אנו מתנהלים גובה מאתנו את מחיר האינטנסיביות ומכאן, הלכה והתפתחה לה תרבות לייף סטייל ענפה המשקיעה רבות בעיצוב החללים החיצוניים בבית אשר כוללים שולחן לגינה נפתח.

זאת על ידי מגוון אדיר של ריהוט חוץ יפהפה, פונקציונלי ומפנק ביותר אשר מותאם לכל צורך ובעזרתו ניתן לאבזר את הגינה או המרפסת באופן מלא, באיכות ובנוחות ללא פשרות. העיצוב המותאם של הגינה מעניק לנו בביתנו את חלקת אלוהים הקטנה ואת מקום המפלט המרגיע בסוף יום עבודה, או את המרחב הנעים ביותר לאירוח ארוחה משפחתית, ואפילו את המשרד החלופי, כאשר אנו עובדים מהבית.

כמובן, שבכול מרחב כזה צריך שולחן אשר הוא מרכיב חיוני בכל חלל ובכל עיצוב. שולחן לגינה נפתח הוא רהיט שמיש ביותר אשר מוסיף ותורם לנוחות השהיה שלנו, ולמראה הכללי של הגינה או המרפסת. בנאפולי ריהוט גן תוכלו למצוא סוגים שונים של שולחנות וגם רהיטים שהם הפתרון המושלם לצורכי החוץ, כמו למשל שולחן נפתח לגינה, שלחן קפה קטן, שולחנות בגדלים שונים אשר עשויים מחומרים איכותיים.

בחירה נכונה של שולחן לגינה נפתח


בחירת שולחן לגינה נפתח, צריכה להיות מותאמת לתנאים של השטח ולצרכים המשפחתיים. בחירה נכונה של שולחן מסוג זה תלויה במשתנים שונים אשר אנו צריכים להביא בחשבון, כמו גודל השולחן לעומת גודל השטח, גודל החלק הנפתח, חומר הגלם של השולחן והתאמתו לאקלים המאופיין באזור מגורינו, ועוד .בדרך כלל שולחן לגינה נפתח יכול להיות בחירה מצוינת למקום שהוא קטן ולמקרים בהם נרצה למקסם את ניצול המקום והפונקציונאליות של הגינה.

אצלנו בנאפולי ריהוט גינה מבינים שכל שטח זקוק לשולחן כזה או אחר. תוכלו להתרשם ממגוון גדול של שולחנות לחצר בגדלים שונים, מחומרי גלם שונים כמו רטן, עץ ופלסטיק. כמו כן שולחנות בצורות שונות ובשלל גוונים. הצוות המיומן שלנו ישמח להעניק לכם שירות מקצועי המקיף ומדויק. זה הזמן לסמן את האופציה של שולחן לגינה נפתח וליהנות מאירוח מושלם.

מוזמנים להתרשם ממגוון המוצרי ריהוט גן שלנו:

1. ריהוט גן במבצע
2. 
ריהוט גן ראטן
3. 
ריהוט גן אלומיניום
4. 
ריהוט גן במבוק
5. 
ספסלים לגינה
6.
ערסלים לגינה

חוק הגנת הצרכן
"ביטול עסקה בהתאם לתקנות הגנת הצרכן (ביטול עסקה), התשע"א-2010 וחוק הגנת הצרכן, התשמ"א-1981"