דלג לתוכן הראשי

התחדשו בריהוט לגן ולמרפסת 
קבלו קוד קופון של
5% הנחה נוספים!


על כל המוצרים בחנות!!!
הזינו קוד קופון בקופה:   CODE5

לקוחות ממליצים

ריהוט גן במחירי מבצע מיוחדים


ריהוט גן איכותי ויוקרתי במחירים ללא תחרות, היישר מהיבואן לצרכן!​

image alt
משלוח חינם עד הבית
על מוצרים נבחרים
 תשלום מאובטח באתר
עד 10 תשלומים ללא ריבית וללא הצמדה
image alt
נציג זמין לשאלות ומענה אישי שירות V.I.P לכל לקוח!

שולחן עץ עגול לגינה
 

עץ הוא אחד מחומרי הגלם הנפוצים והמבוקשים ביותר כאשר מדובר בריהוט חוץ. זהו חומר גלם עמיד שמשדרג עיצובית כול רהיט חוץ ומעניק לו מראה יוקרתי. מראהו הטבעי של העץ משתלב נהדר בכל גינה ובזכות חמימותו נוצרת אווירת חוץ פסטורלית מפנקת במיוחד עם ניחוח יוקרתי.

שולחן עץ כחלק מריהוט גינה


בשנים האחרונות אפשר לראות תרבות צומחת ומתפתחת של רהיטי חוץ מעוצבים המיועדים ומותאמים לשימוש במרחב החוץ הביתי. בנאפולי ריהוט גינה מחוברים לעולם העיצוב המתפתח של ריהוט החוץ ומציעים לכל לקוח התאמה מושלמת לצרכיו, מתוך מגוון אדיר של רהיטי עץ איכותיים.

כך אנו יכולים למצוא את השקט המתבקש בסוף יום עבודה, את הפינוק והנוחות, ואת המרחב הנוסף שבו נוכל לארח ממש כמו בתוך הבית. ההיצע כולל מגוון רב של שולחנות חוץ בגדלים שונים מעץ מלא, עץ גושני, עץ טיק, עץ אלון ועוד.

למה כדאי לקנות שולחן עץ עגול לגינה?


קניית שולחן עץ עגול לגינה יוצרת עבורנו את האפשרות של אירוח לארוחות משפחתיות, אירוח של חברים ואפילו לעבודה מול המחשב באוויר הפתוח ובאווירת חוץ מרעננת. צורתו העגולה של השולחן מאגדת את תשומת הלב של כל הנוכחים למרכז השולחן ומאפשרת לכול יושביו להיות בקשר עין ולתקשר בצורה נוחה אינטימית ונעימה.

סיבה טובה נוספת לקנית שולחן עגול טמונה בהתאמתו המושלמת גם למרחבים קטנים. זאת מאחר שאין לו פינות ולכן הוא אינו תופס מקום רב בחלל. בנאפולי ריהוט גינה אנו מציעים מגוון רב של שולחנות גינה עגולים קטנים וגדולים, אשר יכולים לשמש אתכם לכל מטרה.

בחירה נכונה של שולחן עץ עגול לגינה


הגדרת הצרכים שלנו מראש תעזור לנו בתהליך בחירת השולחן ובהתאמתו לצורכנו. שולחן עץ עגול לגינה יכול להגיע במבחר גדלים עם או בלי יכולת להיפתח עבור סועדים רבים ולכן עלינו להבין האם נרצה שולחן גדול שיכיל משפחה גדולה או לזוג בלבד, אם נרצה שולחן נייד שיתאים גם לאירוח בגינה וגם לאירוח בתוך הבית? מהו גודל המרחב בו נמקם את השולחן? מהו משקלו של השולחן והאם קל לניידו ממקום למקום? וכמובן מהן הדרישות לתחזוקתו.
בנאפולי ריהוט גינה אנו מציעים שירות סבלני ומקצועי שיעזור לכל אחד לבחור נכון מתוך המבחר העשיר מאוד של ריהוט חוץ . ממתינה לכם אצלנו חוויית קניה בטוחה ונעימה ממנה תצאו עם שולחן עץ עגול לגינה איכותי ושימושי.

מוזמנים להתרשם ממגוון המוצרי ריהוט גן שלנו:

1. ריהוט גן במבצע
2. 
ריהוט גן ראטן
3. 
ריהוט גן אלומיניום
4. 
ריהוט גן במבוק
5. 
ספסלים לגינה
6.
ערסלים לגינה

חוק הגנת הצרכן
"ביטול עסקה בהתאם לתקנות הגנת הצרכן (ביטול עסקה), התשע"א-2010 וחוק הגנת הצרכן, התשמ"א-1981"