דלג לתוכן הראשי

לקוחות ממליצים

ריהוט גן במחירי מבצע מיוחדים


ריהוט גן איכותי ויוקרתי במחירים ללא תחרות, היישר מהיבואן לצרכן!​

image alt
משלוח חינם עד הבית
על מוצרים נבחרים
 תשלום מאובטח באתר
עד 10 תשלומים ללא ריבית וללא הצמדה
image alt
נציג זמין לשאלות ומענה אישי שירות V.I.P לכל לקוח!

מערכת ישיבה יוקרתית לגינה
 

כמעט בכל בית כיום משקיעים בעיצוב המרחבים החיצוניים כנדבך נוסף לאיכות חיים. מערכת ישיבה יוקרתית לגינה, למרפסת או לכול חלל חיצוני אשר נרצה לעצב יוסיפו רבות לנוחות והיא תשדרג עבורנו את החלל הרצוי.
 

בחירת מערכת ישיבה יוקרתית לגינה


מערכת ישיבה יוקרתית של נאפולי ריהוט גינה היא כל מה שצריך עבור חווית אירוח לייף סטייל מפנק ביותר גם במרחב הביתי שלנו. בחירה טובה של מערכת ישיבה יוקרתית לגינה או לחצר שבה נרצה להשקיע וליצור ממנה מרחב פונקציונלי, תלויה באיכותה ובנוחותה של המערכת שבה נבחר. ישנן מערכות ישיבה יוקרתיות רבות ומגוונות אשר כל אחת מהן תעניק את המענה ואת חווית השהות והאירוח הרצויים. חלל חיצוני המעוצב ומאובזר במערכת ישיבה יוקרתית יעניק לסביבה שלנו נוחות מרבית ומפנקת במיוחד, אשר עשויה להתאים גם לרגעים שבהם נבקש להירגע וגם לצורכי אירוח.

תרבות הפנאי והאירוח בחיינו המודרניים תופסת יותר ויותר מקום ובעזרת שימוש בריהוט גן בכלל ובמערכות ישיבה יוקרתית לגינה למרפסת או לכל מקום אחר, תוכל להגשים את כל החלומות העיצוביים להם ייחלנו במרחב הביתי שלנו.
 

חומרי הגלם העיקריים מהם מייצרים מערכת ישיבה


מערכת ישיבה יוקרתית לגינה או למרפסת יכולה להגיע במבחר של גדלים ובמגוון חומרי גלם אותם רצוי שנתאים לצרכינו.
 
  • עץ טבעי - הוא חומר המאופיין בעמידותו ובאיכותו אשר מקנים למערכת הישיבה איכות ומראה מרשים ויוקרתי. עץ טבעי משתלב היטב בחללים חיצוניים כמו גינה והוא בהחלט בחירה מוצלחת למי שרוצה לשלב בין איכות לסגנון.
  • אלומיניום - הוא חומר מצוין איכותי ועמיד ביותר אשר ממנו מייצרים מערכות ישיבה יוקרתיות רבות. זהו חומר שאינו מחליד ולכן מאוד מתאים למערכות ישיבה אשר חשופות לפגעי מזג האוויר.
  • ראטן - הוא אחד החומרים הפופולאריים ביותר כאשר מדובר במערכת ישיבה יוקרתית לגינה. זהו חומר בעל תכונות גמישות ומראה הטבעי. בדומה לראטן קיים גם הראטן הסינטטי.
 

התאמת מערכת ישיבה יוקרתית לצרכי הבית


לפני שאנו פונים לרכישת מערכת ישיבה עלינו להביא בחשבון מהם הצרכים המדויקים שלנו. יש כמה פרמטרים כמו כמה אנשים נרצה שמערכת הישיבה תכיל? מה גודלו של החלל שבו נרצה למקם את מערכת הישיבה? האם מערכת הישיבה תכיל את דיירי הבית הכוללים אנשים מבוגרים או ילדים? ועוד.

האופציות של נאפולי ריהוט גינה הן עצומות ולאחר סימון הפריטים הנחוצים כמו מערכת ישיבה יוקרתית יהיה לכם מקום נפלא לפינוק של המשפחה והחברים.

מוזמנים להתרשם ממגוון המוצרי ריהוט גן שלנו:

1. ריהוט גן במבצע
2. 
ריהוט גן ראטן
3. 
ריהוט גן אלומיניום
4. 
ריהוט גן במבוק
5. 
ספסלים לגינה
6.
ערסלים לגינה

חוק הגנת הצרכן
"ביטול עסקה בהתאם לתקנות הגנת הצרכן (ביטול עסקה), התשע"א-2010 וחוק הגנת הצרכן, התשמ"א-1981"