דלג לתוכן הראשי

לקוחות ממליצים

ריהוט גן במחירי מבצע מיוחדים


ריהוט גן איכותי ויוקרתי במחירים ללא תחרות, היישר מהיבואן לצרכן!​

image alt
משלוח חינם עד הבית
על מוצרים נבחרים
 תשלום מאובטח באתר
עד 10 תשלומים ללא ריבית וללא הצמדה
image alt
נציג זמין לשאלות ומענה אישי שירות V.I.P לכל לקוח!

ריהוט גן באזור
 

כאשר עוברים לדירת גן או לבית פרטי עם גינה רוכשים צמחים, עציצים ושתילים, אבל אם תרצו לשתות קפה בגינה ולארח, יש לבחור ולקנות ריהוט גן באזור.  

פינת חמד אידאלית לקיץ


מרגע שמזג האויר מתחיל להיות נעים, כולנו כבר רוצים לשבת בגינה וליהנות מהאוויר הנעים בחוץ. הילדים אוהבים לשחק בחצר, לפתוח בריכה, להשתולל על הדשא, המבוגרים אוהבים לארח חברים לארוחות, לשתות קפה של בוקר או אחרי צהרים וגם לאכול ארוחות משפחתיות בחוץ, בשביל לעשות את כל אלה נצטרך לדאוג לריהוט גינה מתאים.

חשיבה על הריהוט הנכון לגינה הביתית


בשלב ראשון יש לבדוק אילו פריטים יהיו המתאימים ביותר על פי הצורך המשפחתי וגודלה של הגינה. אפשר להתייעץ עם מעצבי גינות, ולתכנן את הגינה שלכם, כך שתוכלו להבטיח לעצמכם כי אתם קונים בחכמה ריהוט גן באזור על פי מה שאתם צריכים ויש לכם מקום עבורם.

אין היגיון לקנות שולחן גדול לשישה אנשים אם אתם זוג צעיר ואין לכם מקום לארח או לשים שולחן גדול. תוכלו לחשוב אולי על שולחן נפתח עם כיסאות מתקפלים. באותה המידה אם אתם משפחה עם ילדים, אל תסתפקו בקניה של כיסאות בודדים בלבד כי סביר להניח שהילדים יביאו חברים, או שאתם תרצו לארח משפחה או חברים עם ילדים.

סוגים של רהיטי גן באזור


ריהוט גן באזור קיים במבחר גדול של חומרים המותאמים לריהוט שנמצא בחוץ ולא בתוך הבית. חלק מהחומרים דורשים טיפול ותחזוקה כמו למשל ראטן ואחרים הם קלים לשימוש אך העיצוב שלהם יקר יותר כמו אלומיניום. הכירו מראש את האופציות של חומרי הייצור וההבדלים המהותיים ביניהם מבחינת השימוש היום יומי ועלויות הרכישה.

בכל מקרה מומלץ לשמור על ריהוט הגן על ידי רכישה של כיסויים לריהוט הגינה שלכם כדי להגן עליו מפני לכלוך כמו עלים, ענפים ועוד, פגעי מזג האוויר, חיות קטנות ועוד.

רכישה של רהיטים איכותיים לגינה


כאשר בוחנים ריהוט גן באזור, אפשר לראות באתר את הדגמים הללו וכך לערוך השוואות של גודלם של הפריטים השונים, הנראות, העיצוב, ההבדלים ביניהם והפרשי העלויות.

כאשר רואים את התמונה הכללית של כל רהיטי הגן, קל יותר לבחור מה לרכוש מבין הדגמים המרהיבים הקיימים בכמה גוונים יפהפיים. סמנו את הדגם שנראה לכם המתאים ביותר לחצר שלכם ואת הכמות הנחוצה ואנחנו נטפל בכל מה שקשור למשלוח ולתיאום מועד האספקה בהקדם.

מוזמנים להתרשם ממגוון המוצרי ריהוט גן שלנו:

1. ריהוט גן במבצע
2. 
ריהוט גן ראטן
3. 
ריהוט גן אלומיניום
4. 
ריהוט גן במבוק
5. 
ספסלים לגינה
6.
ערסלים לגינה

חוק הגנת הצרכן
"ביטול עסקה בהתאם לתקנות הגנת הצרכן (ביטול עסקה), התשע"א-2010 וחוק הגנת הצרכן, התשמ"א-1981"