דלג לתוכן הראשי

לקוחות ממליצים

ריהוט גן במחירי מבצע מיוחדים


ריהוט גן איכותי ויוקרתי במחירים ללא תחרות, היישר מהיבואן לצרכן!​

image alt
משלוח חינם עד הבית
על מוצרים נבחרים
 תשלום מאובטח באתר
עד 10 תשלומים ללא ריבית וללא הצמדה
image alt
נציג זמין לשאלות ומענה אישי שירות V.I.P לכל לקוח!

ריהוט גן בבני ברק

החצר או המרפסת הם חללים שלעתים קרובות לא מנוצלים. ריהוט גן בבני ברק מבית נאפולי ריהוט גינה יאפשר לכם להפוך גם מרפסת קטנה או גינה למרחב נעים ונוח שכולם ירצו לבלות בו. הרהיטים שלנו מיוצרים מחומרים יוצאי דופן באיכותם ולכן תוכלו לבחור את הדגמים הנכונים עבורכם.

עיצוב חלל חיצוני מתחיל בזיהוי הצרכים שלכם. מה השימוש שתרצו לעשות בחצר או במרפסת? האם היא תשמש חלל אירוח נוסף? אזור מנוחה משפחתי? פינת חמד מרגיעה? לכל אחד מהשימושים הללו יש פריטי ריהוט גן שיתאימו יותר. באתר שלנו תוכלו למצוא ריהוט גן בבני ברק שמושלם עבורכם.

פינות ישיבה


מבחר ספות וכורסאות האירוח שלנו יאפשר לכם להתאים את הסגנון ככל שתבחרו. ריהוט גן בבני ברק העשוי מחומרים שונים יוכל אחד מהם יוצר מראה שונה. אפשר להוסיף לספות כריות נוי המיועדות לשימוש חוץ. אם תרצו ליצור אווירה מכובדת ורגועה, אפשר לבחור בריהוט כבד יותר בצבעי בסיס, ולהוסיף שולחן קפה מעוצב. אם תרצו משהו יותר נינוח, אפשר לבחור ריהוט קל יותר כמו במבוק, ואף להוסיף ערסל מפנק.

פינות אוכל לחצר


עם הריהוט הנכון, סעודה באוויר הפתוח יכולה להיות תענוג. בחרו מבין פינות האוכל המזמינות שלנו, או התאימו פריטי ריהוט גן בבני ברק ליצירת פינת אוכל שתתאים בדיוק לחצר או למרפסת שלכם. וודאו שהשולחן גדול מספיק כדי להושיב את כולם בנוחות. וודאו שיש לכם פתרונות הצללה ותאורה מתאימים, ושהמשטחים נוחים לניקוי. תוך כמה לחיצות, יכולה להיות אצלכם פינת אוכל מרהיבה, שתהפוך כל ארוחה לחגיגה.

פתרונות הצללה


ריהוט גן בבני ברק אומנם עמיד בפגעי מזג האוויר, אבל אין סיבה שאתם תהיו חשופים אליהם, לכל מרחב חיצוני יש להתאים את ההצללה הנכונה, כדי לאפשר מקסימום הנאה מהמרחב. האם תעדיפו פתרון קבוע שלא דורש התעסקות? או שחשוב לכם לרכוש הצללה שאפשר להעביר ממקום למקום?

במרפסות לעתים קרובות יש להעדיף צליות קבועות, שניתן לקפל במקרה הצורך. בגינות, אפשר לבחור בפריטים מקובעים כגון גזיבו, שיעמדו במקומם לאורך כל השנה, או בשמשיות שאפשר להוציא או להזיז ביתר קלות.
בין שתעדיפו לארח בחצר, לשמור אותה כפינה מיוחדת למשפחה, או לשלב בין השניים, אנחנו כאן בשבילכם. ההיצע הרחב של נאפולי ריהוט גינה, מאפשר למצוא מענה הולם לכל מצב, והאיכות הגבוהה מבטיחה שתהנו מריהוט הגן החדש שלכם לאורך שנים. זה הזמן להזמין וליהנות מאספקה מהירה לחצר.

מוזמנים להתרשם ממגוון המוצרי ריהוט גן שלנו:

1. ריהוט גן במבצע
2. 
ריהוט גן ראטן
3. 
ריהוט גן אלומיניום
4. 
ריהוט גן במבוק
5. 
ספסלים לגינה
6.
ערסלים לגינה

חוק הגנת הצרכן
"ביטול עסקה בהתאם לתקנות הגנת הצרכן (ביטול עסקה), התשע"א-2010 וחוק הגנת הצרכן, התשמ"א-1981"