דלג לתוכן הראשי

לקוחות ממליצים

ריהוט גן במחירי מבצע מיוחדים


ריהוט גן איכותי ויוקרתי במחירים ללא תחרות, היישר מהיבואן לצרכן!​

image alt
משלוח חינם עד הבית
על מוצרים נבחרים
 תשלום מאובטח באתר
עד 10 תשלומים ללא ריבית וללא הצמדה
image alt
נציג זמין לשאלות ומענה אישי שירות V.I.P לכל לקוח!

ריהוט גן בירושלים

ריהוט גן בירושלים משמש למטרות רבות, אבל בעיקר ליצירת חלל חיצוני בגינה שיהיה יפה ומזמין כמו החללים בתוך הבית.
בנאפולי ריהוט גינה  תמצאו ריהוט גן המיועד לספק את כל צרכי החצר והמרפסת שלכם, באיכות גבוהה ובעיצובים מהממים.
 
כל הפריטים של ריהוט גן מותאמים במיוחד לשימוש מחוץ לבית והם עשויים מחומרים עמידים לפגעי מזג האוויר ולכן הם אידאליים למרפסות בכל גודל, חצרות וגינות מרהיבות, הם יוסיפו להם יופי ונוחות.
 

ריהוט לחצר

 
תמיד מומלץ לכלול במרפסת ובחצר שולחן מסוג כלשהו, כדי שיהיה מקום להניח עליו כוסות, חטיפים, פירות ומטעמים. כדאי לרכוש שולחן צד, כדי להשאיר מקום כך שלא תהיה צפיפות. אם מדובר בחצר גדולה, מומלץ לרכוש שולחן נמוך הדומה לשולחן סלון, כדי לאפשר למשפחה ולאורחים לבלות בחוץ להנאתם המלאה. אם החצר או המרפסת מרווחות מספיק, אפשר אף לרכוש פינת אירוח של נאפולי ריהוט גינה שכוללות שולחן אוכל וכסאות המותאמים כולם לשימוש חיצוני, וכך ניתן גם לשבת לאכול בחוץ באוויר הצח. 
 

ריהוט לגינה הקסומה

 
גודל החצר הוא תמיד השיקול הראשון בבחירת ריהוט גן בירושלים. אם יש לכם מקום לספה, תוכלו ליצור פינת רביצה נהדרת ונוחה. היא מתאימה גם בחלל קטן יותר, באמצעות כורסאות הגן הנהדרות שלנו, בשילוב עם כסאות או אפילו ערסל נהדר אשר קיים במגוון אופציות לנוחות מקסימלית. תוכלו לשלב גם פריטים נוספים מתוך מגוון גדול של כסאות, כורסאות, וספות, וכך תוכלו לרכוש את השילוב המושלם לטעמכם האישי, שיהפוך את החצר או המרפסת שלכם למרחב מרגיע ומזמין.
 

ריהוט להצללה וחימום

 
אלמנטים אלה של ריהוט גן בירושלים הם חשובים ביותר, ולעתים קרובות מדי לא חושבים עליהם מספיק. השימוש בחללים חיצוניים תמיד תלוי במזג האוויר, אך באמצעות הצללה ואביזרי חימום מתאימים, תוכלו לנצל את הגינה ואת המרפסת לתקופות ארוכות הרבה יותר. חימום הוא כמובן חשוב במיוחד במזג האוויר הירושלמי.
 

אחסון של ריהוט גינה בירושלים

 
כדי לשמור על הציוד כדאי ליצור מרחב של אחסון שבו תשמרו את ריהוט גן בירושלים באופן מוגן בימים החורפיים שבהם יש גשמים סוערים, קור ושלג.
 
זה הזמן להתרשם מהרהיטים היפהפיים של נאפולי ריהוט גינה, לאחר שתעברו על כל האופציות האיכותיות, סמנו את הדגמים המעוצבים והצבעוניים שנראים המתאימים ביותר למרחבים שלכם, סמנו את הכמות מכל פריט ואנחנו נדאג למשלוח, כך שתוכלו ליהנות תוך פרק זמן קצר מהמוצרים המעולים שלנו.  


מוזמנים להתרשם ממגוון המוצרי ריהוט גן שלנו:

1. ריהוט גן במבצע
2. 
ריהוט גן ראטן
3. 
ריהוט גן אלומיניום
4. 
ריהוט גן במבוק
5. 
ספסלים לגינה
6.
ערסלים לגינה

חוק הגנת הצרכן
"ביטול עסקה בהתאם לתקנות הגנת הצרכן (ביטול עסקה), התשע"א-2010 וחוק הגנת הצרכן, התשמ"א-1981"