דלג לתוכן הראשי

לקוחות ממליצים

ריהוט גן במחירי מבצע מיוחדים


ריהוט גן איכותי ויוקרתי במחירים ללא תחרות, היישר מהיבואן לצרכן!​

image alt
משלוח חינם עד הבית
על מוצרים נבחרים
 תשלום מאובטח באתר
עד 10 תשלומים ללא ריבית וללא הצמדה
image alt
נציג זמין לשאלות ומענה אישי שירות V.I.P לכל לקוח!

ריהוט גן בפתח תקווה

מתי הפעם האחרונה ישבת במרפסת או בחצר שלך והרגשת שהיא מעוצבת בדיוק כמו שרצית? בנאפולי ריהוט גינה יש מגוון ריהוט גן בפתח תקווה שיאפשר לך לבנות את חלל החלומות שלך.

חומרים ייחודיים

כל הפריטים המוצעים אצלנו מיוצרים במיוחד כדי לשמש כריהוט חוץ, עם כל המשתמע מכך. לכן תמצאו אצלנו רהיטים העשויים מחומרים שונים, שכולם עמידים בפגעי מזג האויר.
  • אלומיניום - ריהוט על בסיס אלומיניום הוא קל וחזק, ומתאים לרוב החללים. מבחינה עיצובית הוא נוטה יותר למראה מודרני וחלק.
  • עץ - ריהוט עץ הוא לעתים קרובות מעט כבד יותר, ומאוד יציב. אפשר לשלב אותו כמעט בכל סוג עיצוב.
  • במבוק - קל אך חזק ועמיד. רהיטי במבוק נוטים מגיעים במגוון עיצובים שונים בעלי מראה שונה. מומלץ לבחון כל רהיט לגופו כדי להחליט אם הוא מתאים לחזון העיצוב שלך.
  • ראטן - ריהוט קל יחסית. יוצר תחושה קלילה מאוד ורגועה, מתאים לכל חלל וסוג עיצוב, אך במיוחד לאנשים שרוצים להכניס קצת זן ושקט פנימי לחיים.

סגנונות עיצוביים

 הסגנון תלוי בלקוח, אך מתוך שלל האפשרויות לריהוט גן בפתח תקווה, יש כמה סגנונות בולטים אשר מקלים על יצירת עיצוב אחיד ונעים לעין.
  • סגנון מודרני ותכליתי - מכיל סוגי ריהוט בעלי עיצוב נקי ומטרה ברורה. כל פריט עומד בפני עצמו ויש לו תכלית. שולחנות עשויים להיות עגולים או מרובעים, אך ללא קישוטים ופרזולים מיותרים. כיסאות או כורסאות בצבעים אחידים או דוגמאות גיאומטריות. מתאים לאנשים שרוצים את הייעוד של הריהוט, אך בלי להעמיס על העין יתר על המידה.
  • סגנון רומנטי - בדרך כלל רך יותר ועגול. מכיל רהיטים בעלי צבעים חמים, לעתים קרובות מעץ או ראטן. העיקרון המנחה הוא יצירת חלל מזמין ומכיל, עם הרבה משטחים רכים או כריות, ומרחבי השתרעות. 
  • סגנון זן - ממוקד במנוחה ורוגע. גם כאן תהיה נטייה לרהיטים בעלי קווים חלקים, אך עם נטייה למראה של טבע ורכות, בניגוד למראה החד יותר של הסגנון המודרני, רהיטי ראטן ובמבוק יתאימו מאוד לסגנון הזה, וכן ערסלים, פינות רביצה, ושולחנות נמוכים.

איכותם של המוצרים

 כל הפריטים שנמצאים אצלנו באתר הם באיכות ייצור גבוהה ללא פשרות ויש עליהם תקופת האחריות הרשומה במידע המפורט המוצג באתר.עם ריהוט גן בפתח תקווה מבית נאפולי ריהוט גינה, בחירת ריהוט לגינה ולמרפסת מעולם לא הייתה קלה וזמינה יותר.

מוזמנים להתרשם ממגוון המוצרי ריהוט גן שלנו:

1. ריהוט גן במבצע
2. 
ריהוט גן ראטן
3. 
ריהוט גן אלומיניום
4. 
ריהוט גן במבוק
5. 
ספסלים לגינה
6.
ערסלים לגינה

חוק הגנת הצרכן
"ביטול עסקה בהתאם לתקנות הגנת הצרכן (ביטול עסקה), התשע"א-2010 וחוק הגנת הצרכן, התשמ"א-1981"