דלג לתוכן הראשי

לקוחות ממליצים

ריהוט גן במחירי מבצע מיוחדים


ריהוט גן איכותי ויוקרתי במחירים ללא תחרות, היישר מהיבואן לצרכן!​

image alt
משלוח חינם עד הבית
על מוצרים נבחרים
 תשלום מאובטח באתר
עד 10 תשלומים ללא ריבית וללא הצמדה
image alt
נציג זמין לשאלות ומענה אישי שירות V.I.P לכל לקוח!

ריהוט גן בראשון לציון
 

הקיץ היא עונה נהדרת לאירוח חברים בחצר שלכם, לצאת לגינה להתרעננות בשעת ערב או סתם לקפה של אחר הצהרים. אם מתחשק לכם לרענן את ריהוט הגן שלכם, או שאתם סתם מתלבטים איפה אפשר למצוא ריהוט גן בראשון לציון, הגעתם למקום הנכון.

בקיץ וגם בחורף אפשר

אין כמו לצאת לגינה עם קערת אבטיח צונן, להסתכל על הילדים המשתובבים על הדשא, לשבת עם חברה ולשתות קפה קר או לארח את כל החבר'ה מהמילואים ל"על האש" בשבת בצהרים. יש משהו מאוד ישראלי באירוח בחצר, בגינה. האוויר הנעים המנשב ברובה של השנה, השמש המחממת ומאפשרת להישאר בחוץ עד שעות מאוחרות, הערב שמביא אתו הקלה מהחום. עכשיו נשאר לכם רק לחפש ריהוט גן בראשון לציון שמתאים לגינה שלכם ותוכלו ליהנות גם אתם.

איזה ריהוט גן בראשל"צ כדאי לקנות

בין שאתם נעזרים במעצבת פנים לגינה או אם אתם מעצבים בעצמכם, חשוב להבין מה הצרכים שלכם ולמה בעיקר תשמש הגינה, נתון חשוב לפני הכול הוא גודלה של הגינה. האם יש לכם מקום להכניס פינת אוכל לגינה, האם יש לכם פינות שונות הדורשות ריהוט שונה או שהגינה שלכם מתאימה לארוחת ערב משפחתית בגינה ופינת ישיבה קטנה. אם אתם אוהבים לארח, תצטרכו שולחן גדול לפי כמות האנשים, פתרונות ישיבה שונים ואולי אמצעי בישול כמו מנגל, טאבון וכו'. עוד חשוב להבין אם הגינה מקורה או מוצלת או שאולי יש צורך בפתרונות הצללה שונים כדי ליהנות מהשמש.

פתרונות ריהוט גינה רוחביים

תוכלו להתרשם כאן באתר משפע האפשרויות שאנו מציעים לפתרונות עבור ריהוט גן בראשל"צ. יש פינות אוכל שונות, פינות ישיבה לאירוח קליל, ערסלים, ציוד נלווה לגינה כמו מנגלים, טרמפולינות, מערכות הצללה שונות, גזיבו וכמובן כיסויים שונים לכל ריהוט הגינה כדי להגן מפגעי מזג האוויר, השמש, הגשם ועוד. קיים גם ריהוט גינה מחומרים שונים כמו עץ, ראטן, אלומיניום ותוכלו לשלב בהתאם לטעמכם האישי, לגודלה של הגינה ולאפשרויות הריהוט השונות.

הזמנה של מוצרים לגינה

אם אתם מחפשים ריהוט גן בראשון לציון או כל מקום אחר בארץ, תוכלו לשבת בבית בנחת ולשוטט כאן באתר שלנו המציג את כל האפשרויות הקיימות, שכוללות גם מבצעים אטרקטיביים. ואנחנו נדאג לליקוט הפריטים ולביצוע משלוח מהיר לביתכם. אז רגע לפני שהקיץ מגיע, סמנו את ההזמנה המפורטת ותוכלו כבר להזמין חברים כדי שיתרשמו מהרהיטים החדשים, המעוצבים והיפהפיים.

מוזמנים להתרשם ממגוון המוצרי ריהוט גן שלנו:

1. ריהוט גן במבצע
2. 
ריהוט גן ראטן
3. 
ריהוט גן אלומיניום
4. 
ריהוט גן במבוק
5. 
ספסלים לגינה

חוק הגנת הצרכן
"ביטול עסקה בהתאם לתקנות הגנת הצרכן (ביטול עסקה), התשע"א-2010 וחוק הגנת הצרכן, התשמ"א-1981"