דלג לתוכן הראשי

התחדשו בריהוט לגן ולמרפסת 
קבלו קוד קופון של
5% הנחה נוספים!


על כל המוצרים בחנות!!!
הזינו קוד קופון בקופה:   CODE5

לקוחות ממליצים

ריהוט גן במחירי מבצע מיוחדים


ריהוט גן איכותי ויוקרתי במחירים ללא תחרות, היישר מהיבואן לצרכן!​

image alt
משלוח חינם עד הבית
על מוצרים נבחרים
 תשלום מאובטח באתר
עד 10 תשלומים ללא ריבית וללא הצמדה
image alt
נציג זמין לשאלות ומענה אישי שירות V.I.P לכל לקוח!

ריהוט גן בשדרות
 

כל אדם זקוק לשעות של נחת ושלווה אחרי הלימודים, העבודה והפעילות עם הילדים. לכן הגינה היא מקום מפלט מועדף בשעות שונות של היום ובעיקר בסופי השבוע ובחגים. הרצון הוא ליצור פינוק מקסימלי לבני הבית וגם לאורחים ולכן אם מדובר בבית חדש, רוכשים בעלי הנכס ריהוט גן בשדרות. גם בבית קיים או בדירת גן יש רצון מעת לעת לחדש את הרהיטים, או לרכוש ריהוט נוסף ולכן נאפולי ריהוט גינה מציעה שפע של פריטים איכותיים שלבטח יתאימו לכל גינה.

ריהוט גן בשדרות בנראות יוצאת דופן


כאשר רואים את המבחר הגדול של ריהוט גן בשדרות יש חשיבה לבדל את נראות החצר של בית זה מהנראות של בתים אחרים ולכן המגמה היא לחפש דגמים ייחודיים בעלי נראות מרהיבה אשר יוסיפו יופי רב לגינה כולה.
נאפולי ריהוט גינה מציעים מגוון יוצא דופן של ריהוט לגינות אשר מיוצר מחומרי גלם מעולים ולכן הלקוחות נהנים ממנו לאורך זמן. הטעם האישי של הלקוחות הוא אישי, יש שיעדיפו רהיטי ראטן לאור העיצוב המדהים שלהם וכולל ספות בגדלים שונים כמו מערכות ישיבה ארוכות, ספות דו מושביות וכורסאות נוחות מאד.

אפשר להחליט על רהיטי עץ שהם מאסיביים ולכן ממקמים אותם בדרך כלל במקומות קבועים בחצר. ניתן להציב מערכות ישיבה מרופדות אשר קיימות בגדלים שונים, ובשפע של בדי ריפוד חלקים, בגוונים שונים, או עם הדפסים מרהיבים. מצרפים לכך גם כיסא נדנדה, מיטת שיזוף וגם נדנדה וכך כל אחד בוחר היכן לשבת. במהלך המפגש לא אחת מחליפים מקומות כדי לאפשר גם לאחרים ליהנות מהנדנדה וממיטת השיזוף האיכותיים.

בחירת ריהוט גן בשדרות


ריהוט גן בשדרות קיים גם מאלומיניום שהוא החומר המוביל היום. זאת לאור יתרונותיו הגדולים, ההיצע הגדול של הפריטים שמיוצרים באמצעותו והעובדה שהוא משרת את הלקוחות לאורך שנים רבות. כך קונים ריהוט גן יוקרתי שכולל מערכות ישיבה בגדלים שונים וגם כמה כורסאות אידאליות.

אפשר לשלב בחצר גם שולחן המתאים לארוחות מלבני או עגול. קיימים כמה דגמים וגדלים ובחלק מהשולחנות של נאפולי ריהוט גינה יש גם אפשרות להרחבה על פי הצורך. לכן משפחות שמארחות הרבה בוחרות מראש ריהוט גן בשדרות הכולל גם שולחנות בעלי אפשרות להרחבה וגם כיסאות.

בהתאם לצורך שלכם סמנו את המוצרים שיהיו הנכונים ביותר לגינה שלכם כדי שנוכל להכין את הפריטים בהקדם ולדאוג להפצה מהירה לביתכם.

מוזמנים להתרשם ממגוון המוצרי ריהוט גן שלנו:

1. ריהוט גן במבצע
2. 
ריהוט גן ראטן
3. 
ריהוט גן אלומיניום
4. 
ריהוט גן במבוק
5. 
ספסלים לגינה
6.
ערסלים לגינה

חוק הגנת הצרכן
"ביטול עסקה בהתאם לתקנות הגנת הצרכן (ביטול עסקה), התשע"א-2010 וחוק הגנת הצרכן, התשמ"א-1981"