דלג לתוכן הראשי

לקוחות ממליצים

ריהוט גן במחירי מבצע מיוחדים


ריהוט גן איכותי ויוקרתי במחירים ללא תחרות, היישר מהיבואן לצרכן!​

image alt
משלוח חינם עד הבית
על מוצרים נבחרים
 תשלום מאובטח באתר
עד 10 תשלומים ללא ריבית וללא הצמדה
image alt
נציג זמין לשאלות ומענה אישי שירות V.I.P לכל לקוח!

ריהוט גן פינתי
 

תרבות הלייף סטייל המפנקת, תרבות הפנאי, ותרבות האירוח הפכו בשנים האחרונות לחלק בלתי נפרד מחיינו בביתנו. בכול בית כמעט יש התייחסות ומחשבה על מרחבים חיצוניים נוחים ומפנקים ייעודים למנוחה לאחר שעות העבודה ולאירוח בשעות הפנאי.
אנחנו לא חייבים לנסוע רחוק או לפנטז על ריזורט יוקרתי אנחנו ממש יכולים לזמן לעצמינו מרחב מפנק מעוצב ויוקרתי אצלנו בבית. ריהוט גן פינתי למרפסת, לגינה, או לכול מרחב חיצוני בו תחפצו, בהחלט משדרג ומעניק חווית שהות ואירוח. כיום, ההשקעה בעיצוב חללי הבית כוללת גם השקעה ומחשבה על חללי החוץ אשר מעניקים לנו איכות חיים, פינוק ולייף סטייל באיכות בלתי מתפשרת.
 

ניצול המרחב על ידי ריהוט גן פינתי


בעולם המודרני קיימת שאיפה ליצירת מרחבים מפנקים היודעים להכיל ולשמש אותנו גם לאירוח וגם לשימושם של בני הבית המבקשים להירגע ולהתפנק במרחב חיצוני. לכן כדאי לרכוש אצל נאפולי ריהוט גינה, ספה מפנקת, כורסאות, ערסלים, שולחנות המותאמים לארוחות או שולחנות נמוכים המתאימים לאירוח קל שאפשר להניח עליו שתייה, פירות ומאפים.

לא בכל בית יש מרפסת או גינה ולכן רבים מעוניינים לעבור לבית עם גינה, או לדירת גן כדי ליהנות מהאוויר הצח ומהמרחבים. עיצוב מחושב ומותאם של חללי החוץ בביתנו מאפשר לנו לנצל בחוכמה את המתחמים החיצוניים וליצור פינות שהייה מפנקות בין שמדובר במרפסת קטנה, ובין שמדובר בגינה צפופה או גינה מרווחת. יש דגמים רבים ומגוונים של פריטי ריהוט גן פינתי אשר עשויים מחומרי גלם ברמה גבוהה והמבחר כולל דגמים חדשניים הקיימים בכמה מידות וזאת להתאמה מיטבית.
 

יתרונותיו של ריהוט גן פינתי


יתרונותיו של ריהוט גן טמונים ביכולתו לספק לנו מענה פונקציונאלי בעיצוב כל חלל, קטן כגדול. ריהוט גן פינתי הוא המוצר האולטימטיבי כאשר אנו מבקשים להפריד בין אזורים שונים ולהגדירם על ידי הריהוט. כאשר מדובר בריהוט גן פינתי אשר משרת אותנו בעיצוב חלל קטן אנו נהנים מניצול מקסימלי של המרחב ובזכות עובדה זו נהנים משני מתחמים זה לצד זה אשר לכל אחד מהם יש מטרה אחרת. כאשר מדובר בריהוט מעוצב ויפהפה כל הנראות של החצר נראית יוצאת דופן.

אצלנו בנאפולי ריהוט גינה תוכלו ליהנות ממבחר רב של ריהוט גינה פינתי שהוא המענה המתבקש והנכון ביותר לעיצוב כול מרחב חיצוני בו תרצו. המגוון הרחב שלנו יסייע לכם למצוא את הריהוט המתאים ביותר שיוסיף יופי רב לביתכם.

מוזמנים להתרשם ממגוון המוצרי ריהוט גן שלנו:

1. ריהוט גן במבצע
2. 
ריהוט גן ראטן
3. 
ריהוט גן אלומיניום
4. 
ריהוט גן במבוק
5. 
ספסלים לגינה
6.
ערסלים לגינה

חוק הגנת הצרכן
"ביטול עסקה בהתאם לתקנות הגנת הצרכן (ביטול עסקה), התשע"א-2010 וחוק הגנת הצרכן, התשמ"א-1981"