דלג לתוכן הראשי

התחדשו בריהוט לגן ולמרפסת 
קבלו קוד קופון של
5% הנחה נוספים!


על כל המוצרים בחנות!!!
הזינו קוד קופון בקופה:   CODE5

לקוחות ממליצים

ריהוט גן במחירי מבצע מיוחדים


ריהוט גן איכותי ויוקרתי במחירים ללא תחרות, היישר מהיבואן לצרכן!​

image alt
משלוח חינם עד הבית
על מוצרים נבחרים
 תשלום מאובטח באתר
עד 10 תשלומים ללא ריבית וללא הצמדה
image alt
נציג זמין לשאלות ומענה אישי שירות V.I.P לכל לקוח!

 שולחנות ראטן מעוצבים לגינה
 

כאשר מארחים ועורכים אירועים מרגשים אצלכם בגינה, אתם חייבים שהרהיטים שלכם יהיו איכותיים ועמידים במיוחד מפני לכלוך, מים ותנאי מזג אוויר קיצוניים. כאשר אתם ניגשים לעיצוב של הגינה ורוכשים רהיטים המיועדים לחוץ וחפצים משלימים נוספים, חשוב לשים דגש על איזה שולחן אירוח אתם הולכים לרכוש. הבחירה המושלמת עבורכם היא תהייה שולחן ראטן לגינה שהוא בעל מראה מרשים ואלגנטי והכי חשוב עמיד מאוד לכל הצפוי לו.
בנאפולי רהיטי גן תוכלו למצוא בדיוק א מה שחיפשתם ויחד עם הצוות המנוסה שלנו בעיצוב גינות, להתאים עבורכם את שולחן ראטן לגינה מושלם ועונה על הדרישות שלכם.

דגמים מובילים של שולחנות ראטן מעוצבים


רכישת שולחן ראטן לגינה יכולה להיות בחירה מצוינת ונבונה מכיוון שהם משתלבים נהדר בגינות מעוצבות ומאוד עמידים בזכות החומרי גלם איכותיים מהם הם עשויים. בין הדגמים המובילים תוכלו להתרשם למשל מדגמים הבאים אשר ישנם אצל נאפולי רהיטי גן:
  • שולחן ראטן לגינה מדגם "איטליה" עם משטח עליון מזכוכית מחוסמת.
  • שולחן לפינת אוכל ראטן עגול בשילוב ראטן חצי עגול עם שלדת אלומיניום אל חלד וזכוכית מחוסמת שקופה ועוד דגמים נוספים אשר ניתן לרכוש אצלנו.

מהם היתרונות?


כמו בכל דבר יש יתרונות אז גם פה ניתן למצוא כמה צדדים מאוד חיוביים. שולחן ראטן לגינה עשוי מחומר מאוד איכותי אשר מאפשר לשולחן להיות מאוד עמיד מפני אקלים משתנה כמו שמש חזקה, אבק ומים מרובים.
היתרון הנוסף מאוד חשוב הוא שהחומר ממנו עשוי השולחן מאוד קל משקל מה שמאפשר להזיז אותו ממקום למקום בקלות רבה מאוד. אתם יכולים להזיז אותו לבדכם ללא עזרה ממישהו נוסף.
והיתרון הכי גדול הוא כמובן המראה היוקרתי שלו ומאוד מרשים.

איך לבחור שולחן ראטן לגינה?


דבר ראשון לפני כל רכישה בדקו עם עצמכם ועם שאר בני הבית מהו יהיה השימוש העיקרי שלכם בשולחן ראטן שבגינה. זאת אומרת שאם אתם מארחים באופן קבוע אצלכם בגינה, הצורך שלכם יהיה בשולחן ראטן גדול יותר או גבוה. במידה ואין אצלכם אורחים כל הזמן והמפגשים הם אינטימיים, אז אפשר לשלב שולן ראטן נמוך בסגנון של שולחן קפה.

מוצרים נוספים
 

בנאפולי רהיטי גן תמצאו מגוון של מוצרים נוספים כמו פינות אוכל ופינות ישיבה, ערסלים ונדנדות, מערכות הצללה וריהוט לפני הבית, כיסוים לרהיטים ועוד. 

מוזמנים להתרשם ממגוון המוצרי ריהוט גן שלנו:

1. ריהוט גן במבצע
2. 
ריהוט גן ראטן
3. 
ריהוט גן אלומיניום
4. 
ריהוט גן במבוק
5. 
ספסלים לגינה
6.
ערסלים לגינה

חוק הגנת הצרכן
"ביטול עסקה בהתאם לתקנות הגנת הצרכן (ביטול עסקה), התשע"א-2010 וחוק הגנת הצרכן, התשמ"א-1981"